این امر با حضور رئیس فدراسیون بسکتبال در گرمسار/بررسی وضعیت بسکتبال استان سمنان و شرایط تیم جوانان در سال 2024 و تماشای مسابقات کشوری از لیگ برتر انجام شد.


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921129

رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور در گرمسار با حضور دکتر مطهری نماینده مردم گرمسار در شورای اسلامی، هیئت بسکتبال استان سمنان و مسئولان کمیته های این هیئت در گرمسار به بررسی وضعیت بسکتبال در آن پرداخت. استان و همچنین مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال کشور در گروه B و از نزدیک شرایط تیم جوانان در سال 2024 را زیر نظر گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال؛ رئیس فدراسیون بسکتبال روز جمعه 18 آذرماه به شهرستان گرمسار سفر کرد و از نزدیک فعالیت های بسکتبال این شهرستان را مشاهده کرد و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمسار سلامی رئیس تیم بسکتبال استان سمنان و مسئولین کمیسیون های تیم بسکتبال آن استان فعالیت ها و برنامه های آن تیم را بررسی کردند.

رئیس فدراسیون بسکتبال به همراه محسن معزی فر سرپرست دبیری فدراسیون در بخشی دیگر از برنامه های این سفر با حضور در سالن محل برگزاری دور دوم مسابقات دسته اول لیگ دسته یک بسکتبال کشور، آخرین روز دور دوم مرحله مقدماتی به همراه دکتر مطهری نماینده مردم گرمسار شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی از نزدیک نظاره گر شدند.

جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال نیز وضعیت تیم جوانان 2024 را که در لیگ دسته اول بسکتبال کشور در قالب گروه B رقابت می کند، از نزدیک بررسی کرد.

در گروه B؛ گروه پارسه گرمسار – خانه بسکتبال گرگان – خانه بسکتبال گنبد – جوانان 2024 مسابقه داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید