این بازیکن واقعا به پرسپولیس ضربه زد

این بازیکن واقعا به پرسپولیس ضربه زد

حمید درخشان دلیل اصلی تساوی پرسپولیس مقابل پیکان تهران را دفاع خوب حریف و نبود گلزن در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد و گفت: این نوع بازی ها در فصل فوتبال برای تیم هایی رخ می دهد که برای قهرمانی می جنگند. . پیکان توانست بازی را خیلی خوب ببندد. مشخص بود که حریف را کاملا آنالیز کرده بودند و می دانستند پرسپولیس در نیمه اول و دوم چه برنامه هایی را اجرا خواهد کرد.

سرمربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: آنالیز دقیق پرسپولیس دید که پیکان در هر دو نیمه مسیرهای نفوذ را بسته است. پرسپولیس مهاجمان خارجی خود را نداشت که یک بار دیگر به دردسر بیفتد. این تیم نیاز فوری به یک مهاجم دارد. قطعا سرمربی تیم تمرینات را به خوبی رعایت می کند و ترجیح می دهد بدون مهاجم متخصص وارد تیمش شود.

وی درباره نیمکت نشینی مهدی عبدی و حامد پاکدل تاکید کرد: من در کنار تیم نیستم تا ببینم آنها واقعا در چه کیفیتی هستند اما آنچه مسلم است باید قدر پیراهنی را که بر تن می کنند بدانند. همه بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که ضربان قلب میلیون ها هوادار با نتایج این تیم تنظیم می شود. اگر شرایط را بهتر نکنند به ضرر آنها و بعد به ضرر پرسپولیس است.

درخشان توضیح داد: قبول دارم هر بازیکنی که بخواهد با پیراهن پرسپولیس شروع به گلزنی کند به زمان نیاز دارد. به همین دلیل خروج لوکادیا از پرسپولیس ضربه سختی به این تیم وارد می کند که می تواند چند بازی دیگر هم به طول انجامد.

وی درباره عملکرد پیکان تهران نیز خاطرنشان کرد: به نظرم پیکان به آنچه می خواست رسید. این تیم امتیاز می خواست تا بتواند اعتماد به نفس خود را به دست آورد و به نتایج آینده امیدوار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید