این ستاره جذاب را مستقل در نظر بگیرید

این ستاره جذاب را مستقل در نظر بگیرید

تقویت تیم استقلال برای نیم فصل دوم مهمترین برنامه این باشگاه است تا لیدر فعلی نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم را با قدرت بیشتر و شرایط بهتر آغاز کند.

با توجه به اینکه نیم فصل اول به هفته پایانی خود رسیده و به زودی نقل و انتقالات زمستانی آغاز می شود، باشگاه استقلال تلاش خود را برای جذب بازیکنان مورد نیاز آغاز کرده است.

در همین رابطه گفته می شود مذاکراتی برای بازگشت رافائل سیلوا به استقلال در حال انجام است تا این بازیکن بار دیگر پیراهن آبی تهران را بر تن کند. در حالی که روند مذاکرات مثبت بوده و به نظر می رسد دو طرف به توافقات اولیه دست یافته اند.

سیلوا پیش از این از باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته خود شکایت کرده بود و با احتساب جرایم مالی ناشی از عدم تعهد مالی، حکم 900 هزار دلاری را علیه این باشگاه دریافت کرده بود، اما در مذاکرات جدیدی که با این باشگاه انجام شد. بازیکن، توافقاتی نیز برای پرداخت این بدهی صورت گرفته است.

بدین ترتیب باشگاه استقلال با قراردادی جدید به جای پرداخت 900 هزار دلار او را دوباره به خدمت خواهد گرفت. این اتفاق تا به حال رخ نداده است که باشگاهی با بازیکن شاکی خود به توافق برسد و در صورت قطعی شدن انتقال سیلوا به استقلال، علاوه بر تقویت خط دفاعی این تیم، از پرداخت های نقدی بیهوده و ضرر بزرگ نیز جلوگیری شود.

با این حال باید دید بالاخره استقلال و سیلوا به توافق نهایی می رسند و خط دفاعی این روزهای مصدومان نکونام با جذب این بازیکن برزیلی تقویت می شود یا مدیران باشگاه سراغ احتمالات دیگری می روند.

جواد نکونام در نشست خبری اخیر خود از نیاز استقلال به جذب حداقل 5 بازیکن برای تقویت نیم فصل دوم صحبت کرد و باید دید با باز شدن پنجره زمستانی مدیران باشگاه تا چه اندازه خواسته های او را برآورده خواهند کرد. .