این ستاره پرسپولیس برگ برنده یحیی در دربی است

این ستاره پرسپولیس برگ برنده یحیی در دربی است

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای صدمین دربی پایتخت مقابل استقلال در حالی پیگیری شد که هر دو تیم در آخرین دیدار خود تعداد گل های مناسبی را به ثمر رساندند.

پرسپولیس با حضور مهدی عبدی به عنوان مهاجم تخصصی موفق شد سه گل به مس کرمان بزند. عبدی اگرچه نقشی در گلزنی تیمش نداشت اما عملکرد او در محوطه جریمه حریف کادر فنی را راضی کرد.

استقلالی ها با مهدی قیدی به عنوان تنها مهاجم متخصص و دو هافبک تاثیرگذار، بیشترین گل را در این فصل با نتیجه 6 بر 1 مقابل هواداران به ثمر رسانده اند، بنابراین تفکرات این دو مربی نشان از علاقه آنها به استفاده از یک مهاجم دارد.

یحیی گل محمدی در دربی صدم استفاده از بازیکن به عنوان مهاجم را در دستور کار قرار داده و چهار نامزد برای این پست در حال رقابت هستند. مهدی عبدی و عیسی آل کثیر با سابقه گلزنی مقابل استقلال به همراه شیخ دیابته مهاجم سابق آبی ها به دنبال فرصتی برای حضور در این دیدار سنتی هستند. علاوه بر این، لئاندرو پریرا، مهاجم گران قیمت پرسپولیس، شانس دیگری برای گلزنی می خواهد اما بعید است یحیی قصد داشته باشد از مهاجمان خارجی خود مقابل استقلال استفاده کند.

گل محمدی قطعا از یک بازیکن در خط حمله به عنوان مهاجم استفاده خواهد کرد اما دو هافبک با ویژگی های تهاجمی به او کمک می کنند تا دروازه استقلال را باز کند.

عبدی مانند سه بازی قبلی شانس بیشتری برای حضور در تیم قرمز دارد اما آل کثیر با انگیزه ای متفاوت نسبت به چند ماه گذشته جای او را در ترکیب تیمش خواهد گرفت.

صدمین دربی پایتخت از ساعت 17:30 یکشنبه 12 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید