ماجرایی که برگ برنده بیرانوند در جدایی از پرسپولیس است!

ماجرایی که برگ برنده بیرانوند در جدایی از پرسپولیس است!

علیرضا بیرانوند در حالی قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد که این باشگاه مدعی شد طبق مصوبات جدید سازمان لیگ، بازیکنی که هنوز 4 ماه حقوق نگرفته و بیش از 80 درصد مطالباتش را دریافت کرده است نمی تواند قراردادش را فسخ کند و این لغو یک طرفه غیرقانونی است.

اما بازیکن ملی پوش فلسطینی بدون در نظر گرفتن این موضوع چگونه می تواند کناره گیری کند؟ مطمئناً او با در نظر گرفتن این موارد این کار را انجام داده است زیرا در غیر این صورت محروم می شود و باشگاه جدیدش نیز از این ماجرا بی تأثیر نخواهد ماند.

پیگیری یکی از مسئولان ارشد لیگ حاکی از آن است که مصوبات جدید لیگ که به تایید هیات مدیره اتحادیه فوتبال رسیده است، «مقدماتی» نخواهد داشت. یعنی این مصوبات از فصل جدید (1402-1403) به بعد اجرایی می شود و شامل قراردادهای فصل قبل نمی شود، موضوعی که به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس از آن غافل شده است.

با توجه به این موضوع، این نظریه که باشگاه پرسپولیس می خواهد از آخرین پرداختی که به بازیکنانش 4 ماه نگذشته است راضی باشد یا اینکه بیرانوند بیش از 80 درصد پول خود را دریافت کرده است. خواسته و باید در قرارداد این یکی دیده شود. این بازیکن چه تفاهم نامه ای با باشگاهی که فصل گذشته امضا کرد در خصوص بند آزادسازی امضا کرده است؟

در نتیجه حتی اگر امروز باشگاه پرسپولیس به این انصراف اعتراض کرد، این کمیته وضعیت است که در مورد بررسی شرایط انصراف نظر نهایی را می دهد و اینطور نیست که بیرانوند بازنده از پیش تعیین شده این پرونده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید