حرکات شوکه کننده ساپینتو برگ برنده استقلال است

حرکات شوکه کننده ساپینتو برگ برنده استقلال است

با وجود گذشت یک هفته از دیدار استقلال مقابل هوادار، این دیدار همچنان سوژه روز فوتبال ایران است. یکی از نکات جالب در این دیدار تساوی بدون گل دو تیم در نیمه اول است.

موضوعی که شاید یکی از محورهای پیشرفت او باشد، قرار گرفتن دفاع هواداران در سمت آرام الهامی بود. جایی که سرمربی هوادر با احاطه کامل خط دفاعی تیمش توانست آنها را به اصطلاح جمع کند و با حرف هایش تیم را بالا و پایین کند.

اما با شروع نیمه دوم، بازی ناگهان تغییر کرد و شاگردان ساپینتو موفق شدند شش گل به ثمر برسانند، بهترین برد فصلشان. حالا که یک هفته از این بازی می گذرد، یکی از لحظات جالب این بازی کنجکاوی اتفاقاتی است که در رختکن استقلال در بین دو نیمه بازی رخ داد که به یکباره این تیم را متحول کرد.

رختکن آبستن اتفاقات جالبی بود و استقلالی ها پس از صحبت های سرمربی پرتغالی خود برای پیروزی در این دیدار هیجان زده شدند. ماجرا از این قرار است که ساپینتو در فاصله دو نیمه با صحبت از شرایط تاکتیکی تیم هواداران به استقلالی ها هشدار داد که اگر می خواهید در دربی هفته آینده پیروز شوید، تنها یک راه دارید و آن پیروزی در این بازی است.

او سپس چند بار با دست روی میز زد و چندین بار با فریادهای احساسی به بازیکنان تیمش گفت که من فقط برد می خواهم، برد می خواهم، از این مسابقه برد می خواهم.

نکته اینجاست که ساپینتو به بازیکنان تیمش هشدار داده است که در صورت قرار گرفتن مقابل حریف مراقب حملات این تیم باشند زیرا زهر بازی هواداران کمتر از تیم های بالای جدول نیست و حتی 1-0 برد در این مسابقه پیشرفت در کار این تیم محسوب می شود و در مسیر قهرمانی همین کافی است.

اما فوتبال جنبه خوب خود را به استقلال ساپینتو نشان داد و در روز بد هواداران به بهترین برد فصل خود دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید