این ستاره پرسپولیس ذهن یحیی را آرام کرد

این ستاره پرسپولیس ذهن یحیی را آرام کرد

علیرضا بیرانوند قطعا در اولین بازی پرسپولیس در لیگ پیش رو مقابل ذوب آخان درون دروازه خواهد بود و وظیفه نگه داشتن دروازه قرمزهای تهرانی را بر عهده خواهد گرفت. دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 پس از درخشش در پرسپولیس و تیم ملی لژیونر شد اما کم کم جایگاه خود را در تیم ملی از دست داد تا اینکه چندی پیش حتی امیر عابدزاده نیز بر او ترجیح داده شد.

همین کافی بود تا بیرو با تصمیمی جالب به ایران برگردد و در اولین قدم پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او حالا مثل احمد گوهری با اختلاف گلری گلر شماره یک گل محمدی خواهد بود و مطمئنا بعد از 2 سال در بازی با ذوب آهن به دروازه پرسپولیس بازخواهد گشت.

بد نیست بدانید آخرین بازی علیرضا بیرانوند ملقب به هیولا در 17 تیر 1398 مقابل دروازه پرسپولیس قرار گرفت، روزی که پرسپولیس به مصاف پیکان رفت و سرخپوشان موفق شدند با نتیجه 3 بر یک پیروز شوند. علی علیپور و مهدی عبدی (2 گل) در این دیدار برای پرسپولیس گلزنی کردند.

بیرانوند در این دیدار برای آخرین بار برای پرسپولیس به میدان رفت، بنابراین می توان آن را نوعی تقابل با پیکان خداحافظی او در پیراهن پرسپولیس قبل از حضور در بلژیک دانست.

پرسپولیس حالا پس از 747 روز بار دیگر علیرضا بیراوند را به عنوان مدافعی مطمئن در هدف خود برای مصاف با ذوب آهن در 31 مرداد خواهد دید.

دیدگاهتان را بنویسید