ستاره جذاب استقلال ذهن هواداران را آرام کرد

ستاره جذاب استقلال ذهن هواداران را آرام کرد

ارسلان مطهری مهاجم استقلال در فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بود اما در مقایسه با سایر مهاجمان این تیم مانند مهدی قائدی جایگاه ثابتی نداشت. او در این فصل با وجود جدایی گائدی و دیابه از جمع آبی ها، نه تنها هنوز موقعیت ثابتی ندارد، بلکه نسبت به فصل گذشته هم کمتر بازی می کند. دلیل این امر را باید در ترافیک سنگین خط حمله استقلال در نظر گرفت. در استقلال همه بازیکنان یا دروازه بان هستند، مدافع میانی، مهاجم یا هافبک دفاعی! در همین رابطه گیتاریست استقلالی ها شایعات اخیر مبنی بر نارضایتی خود از شرایط فعلی و خروج از استقلال در نقل و انتقالات زمستانی را تکذیب می کند.

استقلال مقابل مس پیروز شد. اما بدون تو

بازی خوبی بود، خدا را شکر توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. ما واقعا به این پیروزی نیاز داشتیم. من هم از پیروزی تیم از روی نیمکت لذت بردم.

تماشای بازی از روی نیمکت چه حسی دارد؟

گفتم خیلی خوب است که تیم را حتی از روی نیمکت هم می بینم.

نگران این نبودید که بازی را متوجه نشدید؟

خوشحالم که تیم پیروز شد. اما اگر از نشستن روی مبل ناراحت نیستم، باید پیش روانپزشک بروم. اما مهم این است که تیم می برد و وقتی می برد من خوشحالم.

وقتی ارسلان مطهری فکر می کند چرا مقابل رفسنجان کپر بازی نمی کند؟

باید بهترین کار این بود که تیم بازی نکند.

آیا از روندی که امسال انجام داده اید راضی هستید؟

تمام تلاشم را می کنم تا به تیمم کمک کنم و کاری به آمار ندارم. چه در زمین باشم و چه نباشم، سعی می کنم تا جایی که بتوانم به تیمم کمک کنم.

نیمی از لیگ برتر نزدیک است. نمرات شما در ترم چقدر است؟

حالا چی بگم!؟

آیا از وضعیت خود راضی هستید؟

وقتی تیمم برنده می شود خوشحالم. البته وقتی تیمم برنده می شود خوشحال می شوم. هنوز هم خوشحالم که تیمم قهرمان شد و در صدر جدول است.

ارسلان مطهری از عملکرد خود راضی است؟

مسئله شاد نبودن نیست… خوشحالم که راز من را برد. این کافی است.

این تعصبات شما را نشان می دهد، اما یک جایی مشکل شخصی وجود دارد.

مشکل شخصی با استقلال ندارم.

اما شایعاتی در مورد آینده وجود دارد.

شایعات چیست؟ مستقیم بپرس

اینکه میخوای از استقلال جدا بشی…

اگر فقط مورد نظر هواداران نباشم از استقلال می روم. اگر هوادار من را نخواهد، من می روم. کادر فنی نظر خودش را دارد. ممکن است بازی نکنم و روی نیمکت باشم یا به عنوان بازیکن ذخیره بازی کنم. احتمالا کادر فنی من را نمی خواهد. اما الان که با شما صحبت می کنم، اگر تصمیم شخصی بگیرم، اگر ارسلان مطهری تمایلی به حضور در استقلال نداشته باشد، می روم.

مدتی در استقلال موقعیت ثابتی داشتی. کجای دیگر موقعیت خود را از دست دادید؟

برای من جایگاه اصلا مهم نیست.

دلیل اینکه قبلاً درست نشده بودید چه بود؟

حتما بهتر بود که درست نمی شدم.

در یکی از بازی ها 20 موقعیت از دست دادی و بعد روی نیمکت نشستی، درست است؟

یادم نمی آید.

فصل گذشته از فرهاد مجیدی پرسیده شد که چرا مهدی قائدی تحت هر شرایطی فیکس شد، حتی زمانی که 10 موقعیت گلزنی را از دست داد اما ارسلان مطهری هم گل زد و تعویض شد و گفت که ماجراها به کادر فنی برمی گردد. اما از نظر روانی، داوطلبانه یا غیرارادی روی بازیکن نیز تأثیر می گذارد. نطر شما چی هست؟

احساس میکنم داری حرف میزنی انگار جای من هستی! سوالات شما چیزی است که من اصلا به آن پاسخ نمی دهم. من مربی نیستم که این را از من بخواهد! شما باید این سوالات را از مربی بپرسید. هر چه از من بپرسید شاید از نظر کادر فنی بهتر بود بازی نکنم و به آن احترام می گذارم.

پس آیا ذهن هواداران را آرام کردید؟

از کدام دیدگاه

از نظر جدا نشدن از استقلال.

زمانی از استقلال می روم که هواداران دوست ندارند بمانند.

این مزخرفات ثبت شد.

مشکلی نیست اگه تصمیم من باشه تصمیم من تصمیم هواداران است. من از هر تصمیمی که از سوی هواداران گرفته می شود اطاعت می کنم. اگر یکی از هواداران بگوید ارسلان نیست، امشب به باشگاه می گویم که هوادار نمی خواهد من باشم، اما اگر یک هوادار بگوید بله، با عمر قرارداد می بندم.

خرچنگ دریایی؟

آره…

اهداف شما چه هستند؟

تیمم تا نتیجه بگیری.

هدف شخصیت ها چیست؟

هدف شخصی در استقلال ندارم.

به ثمر رساندن مثلا 10 یا 20 گل. شما حتی چنین اهدافی ندارید؟

هدف من برنده شدن و رهبر بودن است این هدف من است.

امسال را چگونه می بینید؟

از نظر مسابقات تیم ها خوب هستند و لیگ خوبی داریم اما از آسیا حذف شدیم و از این بابت کمی ناراحتیم. البته ما خیلی بیشتر از کمی ناراحتیم، اما این اتفاق افتاد، اما شرکت نکردیم…

به نظر شما چه کسی در این امر مقصر است؟

هر کس مقصر است باید پاسخگو باشد.

دیدگاهتان را بنویسید