کریستیانو رونالدو ذهن هواداران پرتغالی را آرام کرد

کریستیانو رونالدو ذهن هواداران پرتغالی را آرام کرد

پرتغال از ساعت 23:15 به وقت تهران در دیداری سرنوشت ساز و سرنوشت ساز برای راهیابی به جام جهانی میزبان مقدونیه شمالی خواهد بود. پرتغال در بازی قبلی خود 3-1 ترکیه را شکست داد، در حالی که مقدونیه در کمال تعجب 0-1 ایتالیا را شکست داد. عملکرد پرتغال مقابل ترکیه هم مساوی بود و اگر پنالتی ترکیه در دقیقه 85 اعلام می شد، بازی 2 بر 2 می شد و هر اتفاقی ممکن بود بیفتد.

کریستیانو رونالدو، رکورددار و کاپیتان تیم ملی پرتغال در نشست خبری دیدار مقابل مقدونیه شمالی گفت: بازی فردا فینال است و ما آماده هستیم. آیا شانس ما بیشتر است؟ نمیدونم ولی داخل و بیرون خونه همیشه خودم رو بلندتر میدونم و شانس بیشتری داریم. می دانیم که اگر بازی فردا را ببریم به جام جهانی می رویم و اگر ببازیم شکست می خوریم. ما باید مسئولیت پذیر باشیم، مثبت باشیم و در بازی فردا پیروز شویم.»

رونالدو درباره شکست ایتالیا مقابل مقدونیه گفت: شگفت زده شدم. آنها در بسیاری از مسابقات خوب بودند، اما فکر نمی کنم فردا غافلگیر شویم. پرتغال تیم بهتری است و ما به جام جهانی خواهیم رفت.

او در واکنش به فرصت بزرگ برای جام جهانی بی معنی بدون او گفت: بدون من، نه، جام جهانی بدون پرتغال بی معنی است. ما در مورد فردی صحبت نمی کنیم، زیرا ما پرتغال و یک گروه متحد هستیم.

رونالدو با بیان اینکه این می تواند آخرین جام جهانی او باشد، اضافه کرد: می بینم که این موضوع بسیار مطرح شده است. من کسی هستم که آینده را تعیین می کنم، نه شخص دیگری. اگر میل و انگیزه کافی داشته باشم به فوتبال ادامه می دهم وگرنه نه. تصمیم نهایی را خودم خواهم گرفت و تمام.»

دیدگاهتان را بنویسید