باخت به ولز، برگشت به تهران شبانه

باخت به ولز، برگشت به تهران شبانه

وی افزود: باید به آقای تاج و دوست قدیمی اش کفاشیان تبریک گفت که چنین بلایی سر فوتبال ایران آوردند. خدا می داند کجا به تاج دستور داده شد که بیاید اسکوچیچ را بیاورد و کیروس را بیاورد.

کارشناس فوتبال بومی کشورمان افزود: کارلوس کی روش سال ها پیش دستش را به سمت انگلیسی ها گرفت و آنها او را از کشورشان بیرون کردند. این مرد در کشور خودش، پرتغال جایی ندارد. در سال هایی که از ایران رفت، نه کلمبیا و نه رامسر او را جایی نگه نداشتند. چون فقط پول بلد است.

ابراهیمی در خصوص این موضوع به پیروزی تیم های ژاپن و عربستان مقابل آلمان و آرژانتین اشاره کرد و گفت: 60 سال پیش ژاپن زنگ تفریح ​​آسیا بود اما با پایه گذاری درست در فوتبال خود و حتی ساخت کاریکاتور از بازیکنان فوتبال و چنین اقداماتی، امروز آنها به جایی رسیده اند که آلمان را شکست می دهند.

وی ادامه داد: عربستان 50 سال پیش در فوتبال آسیا جایی نداشت. در آن زمان کویت و میانمار رقبای اصلی ما بودند اما حالا در فوتبال عقب افتاده اند اما عربستان تیمی شده است که 21 سال است که نتوانستیم از پسش بربیاییم.

سرمربی قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه گفته می شد بعد از شکست 6 گل از انگلیس روحیه تیم ملی فرو ریخت، توضیح داد: من هم شنیدم که البته طبیعی است. تیمی که 6 گل دریافت کند نمی تواند در جایی مثل جام جهانی که همه دنیا متوجه شکستش می شوند به راحتی بایستد. حتی شنیدم دروازه بان تیم ملی از ناراحتی یک روز هم غذا نخورده است. در حالی که حسینی در هیچ کدام از گل ها مقصر نبود.

وی خاطرنشان کرد: دروازه بان تیم کاستاریکا دروازه بان تیم پاریسن ژرمن فرانسه است اما هیچ گلی ندارد زیرا تیم اسپانیا با تیکی تاکای معروف خود توانست کاستاریکا را نابود کند. داشتم بازی اسپانیا را تماشا می کردم که آنها 38 بار در یک صحنه از دست دادند. اما می خواهم بگویم که من اصلا حسینی را نمی شناسم اما او به عنوان دروازه بان تیم ایران برای یک گل هم تقصیری نداشت.

پیشکسوت فوتبال بومی کشورمان درباره بازی دوم تیم ملی مقابل ولز گفت: امیدوارم مقابل ولز پیروز شوند اما باید بدانند که در صورت شکست مجدد، پس از بازی باید به تهران برگردند. چون مسابقه سومی برای آنها وجود ندارد. منظورم این است که اگر آنها با آمریکا هر نتیجه ای بگیرند، از آن عبور نمی کنیم، اما حداقل یک تساوی مقابل ولز می تواند امید تیم ما را برای صعود زنده نگه دارد. تنها امیدی که برای تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل ولز باقی مانده است، گرفتن یک امتیاز از این تیم و صعود چهار امتیازی است.

ابراهیمی درباره اینکه شاید تیم ملی مجبور شود با دو مهاجم مقابل ولز بازی کند، توضیح داد: در کل سیستم تیم ملی ما 1-5-4 است. یعنی رهبر آزمون باید مهاجم گلزن باشد و در صورت نیاز سیستم 2-4-4 را تغییر دهیم تا طارمی به آزمون اضافه شود. چون مهدی از پشت به خوبی حرکت می کند و وارد منطقه می شود.

ناصر ابراهیمی در پایان گفت: من با این مرد کاری ندارم و اصلا نمی خواهم با او صحبت کنم. من فقط می گویم شما کاری به سیاست ندارید و در مشکلات مردم دخالت نکنید. تیم ملی ایران را در نظر بگیرید و حداقل این بار تیم خود را درست کنید تا وقتی سه گل از حریف عقب هستید مجبور نباشید سه بازیکن خود را در میانه دو نیمه به نیمکت برگردانید.

دیدگاهتان را بنویسید