بارداری عجیب این پیرزن توسط شوهر 25 ساله اش

کوران مک کین، 25 ساله، که با شریل مک گرگور، 62 ساله ازدواج کرده است، بارها از همسرش پیام هایی مبنی بر پیر شدن او دریافت کرده است، زیرا او ویدیویی از رقص آنها را در TikTok آپلود کرده است. به نظر می رسد این جوان 25 ساله و همسر 62 ساله اش در انتظار اولین فرزند خود هستند.

این زوج از جورجیا، ایالات متحده آمریکا که 37 سال اختلاف سنی دارند، اغلب ویدئوهایی از زندگی خود در رم، ایتالیا در TikTok منتشر می کنند. اخیراً، هنگامی که کوران و شریل ویدیویی را آپلود کردند، کاربران تیک توک اشاره کردند که از نظر سنی بیشتر به هم شبیه می‌شوند. در این کلیپ که تاکنون بیش از 224000 نفر از آن بازدید کرده اند، این دو یک برنامه رقص را اجرا می کنند، اما ظاهرا مردم نمی توانند از خیره شدن به موهای کوران دست بردارند.

کاربران به سرعت به این واقعیت اشاره کردند که ظاهر جدید او را قدیمی می کند. یکی گفت: “تو شروع کرده ای بزرگتر از او به نظر میرسی، چطور ممکن است؟” شخص دیگری نوشت: «او حتی الان هم پیر به نظر می رسد. مثل همسرش.»

نفر سوم نوشت: خواهر و برادر یا زن و شوهر؟ و دیگری گفت: پسر بیچاره. احتمالا موهایش را رنگ کرده تا پیرتر به نظر برسد.»

کوران و شریل اکنون در انتظار اولین فرزند مشترک خود از طریق رحم اجاره ای هستند. شریل در حال حاضر مادر هفت فرزند و 17 نوه است.

این زوج اولین بار در سال 2012 زمانی که کرن فقط 15 سال داشت و در یک رستوران فست فود کار می کرد، یکدیگر را ملاقات کردند. جایی که توسط کریس، پسر شریل اداره می شد. اما رابطه عاشقانه آنها در نوامبر 2020 شروع شد. پس از اینکه کوران متوجه شد، شریل به عنوان صندوقدار در یک فروشگاه بزرگ مشغول به کار شد.

آنها شروع به قرار گذاشتن کردند و کوران در جولای 2021 با یک حلقه نامزدی 3000 دلاری از شریل خواستگاری کرد. این زوج در سپتامبر همان سال به تنسی گریختند و تنها با دو دوست و شاهد ازدواج کردند.

کوران قبلاً درباره روزی که از شریل خواستگاری کرد گفته بود: «قبلاً واقعاً عصبی بودم و سعی می‌کردم خونسردی خود را حفظ کنم، اما به محض اینکه وارد پارکینگ شدیم شروع به گریه کردم. شریل شوکه شد چون نمی‌دانست من می‌خواهم خواستگاری کنم، اما این باعث می‌شود او احساس خاصی کند.»

او همچنین درباره عشقش به همسرش گفت: دلایل زیادی وجود دارد که چرال را به عنوان همسرم انتخاب کردم. او زیبا، ظریف، قوی، نجیب، صادق و دلسوز است.”

دیدگاهتان را بنویسید