بارش باران در تهران/ احتمال وقوع طوفان گرد و خاک در نیمه جنوبی استان

بارش باران در تهران/ احتمال وقوع طوفان گرد و خاک در نیمه جنوبی استان

روز جدید : بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت هواشناسی استان تهران با نفوذ دوره‌ای بارش‌ها همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها و نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با هجوم دوره‌ای در بخش‌هایی از سامانه بارشی، نیمه ابری تا نیمه ابری، در برخی ساعات ابری همراه با وزش باد شدید، گاهی باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. بعد از ظهر و عصر .

از امشب تا فردا شب (5 تا 6 اردیبهشت) با افزایش ناپایداری، گاهی وزش باد بسیار شدید با احتمال رگبار گرد و غبار موقت و کاهش دید به ویژه در نیمه جنوبی و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق کوتاه مدت با احتمال تگرگ و شدید. رعد و برق ارتفاع انتظار می رود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 33 درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (15 اردیبهشت) ابری در برخی ساعات همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و گاهی تگرگ با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (18 اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد شدید. در بعد از ظهر رگبار و رعد و برق با حداقل دمای 17 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید