بازدید رئیس اتحادیه جودوی آسیا از آکادمی جودو ایران


ساعت: 14:36
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909255

رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق صبح امروز سه شنبه 25 آبان ماه از آکادمی جودو ایران بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، سید سمیر صادق آل موسوی رئیس فدراسیون جودوی آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق که شب گذشته به همراه ابویاسر رئیس هیئت جودو وارد تهران شد. از شهر کربلا ساعت 15 صبح امروز وارد تهران شد و روز شنبه 25 آبان ماه با حضور در فدراسیون جودو با آرش میراسماعیلی رئیس و صدیقه کعبی زاده دبیرکل فدراسیون جودو دیدار و گفتگو کردند.


20221107 14115783 خبر خاکستری

در پایان این دیدار سید سمیر صادق آل موسوی رئیس اتحادیه جودوی آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق به همراه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان از امکانات و شرایط جودوی ایران بازدید کردند. آکادمی جودو.

در این بازدید رئیس فدراسیون جودو عراق بنر متبرک را در حرم امام حسین (علیه السلام) به آکادمی جودو ایران اهدا کرد. ابویاسر رئیس هیئت جودو کربلا، صدیقه کعبی زاده دبیر کل فدراسیون جودو، مریم بهاروند نایب رئیس بانوان فدراسیون و محمد بلوطی رئیس کمیته حفاظت فردی نیز در این بازدید حضور داشتند.


20221107 14113323 خبر خاکستری

سید سمیر صادق آل موسوی رئیس اتحادیه جودو آسیا و رئیس فدراسیون جودو عراق پس از بازدید از آکادمی جودو ایران گفت: سال گذشته به ایران و فدراسیون جودو سفر کردم. تدارکات آکادمی جودو ایران را دیده بودم. امروز که دوباره به تهران سفر کردم و از آکادمی جودو ایران بازدید کردم، فضای سالن را کاملا متفاوت از سفر قبلی دیدم.

وی در ادامه افزود: این آکادمی از فضای بسیار خوبی برخوردار است و بسیار مجهز است که می تواند پایگاه خوبی برای فعالیت های جودوی ایران در سطح قهرمانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید