در مسابقات انتخابی آسیا و المپیک شرکت می کنیم/ مایا از کرواسی با تیم جودوی بانوان ایران همکاری می کند.


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881927

قوانین دادگاه CAS هر چه باشد، ما می توانیم در مسابقات شرکت کنیم

رئیس فدراسیون جودو گفت: تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی آسیا و المپیک شرکت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با اشاره به حضور جودو در بازی های کشورهای اسلامی گفت: ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو مجوز حضور در مسابقات کشورهای آسیایی را صادر کرد.

رئیس فدراسیون جودو تصریح کرد: اردوهای خود را از مدتی پیش آغاز کردیم و کمیته ملی المپیک از ما حمایت کرد. اگر تلاش فدراسیون و کمیته ملی المپیک نبود امروز این اتفاق نمی افتاد.

وی ادامه داد: برخی رایزنی کردند که در مسابقات همبستگی دولت اسلامی شرکت نکنیم و با مسئول برگزاری مسابقات تماس گرفتیم و آنها شرکت ما را منوط به دستور فدراسیون جهانی کردند.تیم ما 3 سال بود. در بخش انفرادی و تیمی شرکت خواهد کرد.

میراسماعیلی با تشکر از ورزش سجادی وریز و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با گفتگوی این دو بزرگوار با آقای باخ و حمایت صمیمانه آنها از جودو کشورمان، باید اعلام کنم که تیم ما در مسابقات شرکت خواهد کرد. هم بازی های آسیایی و هم مسابقات انتخابی المپیک.

رئیس فدراسیون جودو درباره برگزاری دادگاه اظهار داشت: آقای باخ توصیه هایی داشت و رئیس اتحادیه جودو آسیا کمک زیادی کرد. هر چه دادگاه تصمیم بگیرد می توانیم در مسابقات آینده شرکت کنیم. باید تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک انجام دهیم.

وی بیان کرد: از 28 تیرماه خانم ماجا از جودوکار کرواسی با بانوان ما همکاری می کند. تیم تاجیکستان 5 تیر به ایران می آید و اردوی مشترکی خواهیم داشت. خدا کنه تیم ما با قدرت وارد مسابقات بشه.

میراسماعیلی در گفتگو با رادیو ورزش درباره حضور داوران ایرانی در مسابقات کشورهای اسلامی گفت: دو پیشنهاد داشتیم که با یکی موافقت شد و مهاجری در مسابقات روی تشک خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید