بازنشستگان حقوق جدید و مابه التفاوت را در روزهای آینده دریافت خواهند کرد

بازنشستگان حقوق جدید و مابه التفاوت را در روزهای آینده دریافت خواهند کرد

حسن ایزدان (بازرس مرکز تامین اجتماعی مستمری بگیران تهران) در تماس با ایلنا در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال جدید گفت: در روزهای اخیر وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول محکمی دادند. که افزایش حقوق در اردیبهشت اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت حقوق بازنشستگان از بیستم یکبار آغاز می شود، انتظار داریم مقدمات کار تا قبل از آن تاریخ انجام شود. حقوق بازنشستگان اردیبهشت ماه باید افزایش یابد و مابه التفاوت فروردین ماه به همراه مستمری اردیبهشت پرداخت شود.

ایزدان تاکید کرد: پیگیری‌های ما از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که کارکنان این سازمان آماده پرداخت افزایش حقوق در ماه جاری هستند. حتی اگر مراحل اداری صدور تصمیمات تا پایان ماه به پایان نرسد، احتمالاً پرداخت ها انجام شده و تصمیمات قانونی جدید در مراحل بعدی صادر خواهد شد. ممکن است مراحل اداری کار و امضای هیئت امنا و سپس تصویب در شورای دولت زمان زیادی ببرد.

به گفته وی، وزیر کار و مدیرعامل سازمان باید به وعده خود مبنی بر افزایش دستمزد در اردیبهشت ماه عمل کنند. بازنشستگان انتظار دارند حقوق جدید و مابه التفاوت را در روزهای آینده دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید