تکمیل ودیعه به دلیل مابه التفاوت افزایش حقوق خرداد ماه بازنشستگان بیمه شده

تکمیل ودیعه به دلیل مابه التفاوت افزایش حقوق خرداد ماه بازنشستگان بیمه شده

جمیل حق پرست، معاون برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی روز گذشته از پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق خردادماه به کلیه مستمری بگیران و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

هاپرست گفت: بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده، پرداخت مابه التفاوت افزایش خردادماه سه و نیم میلیون خانوار بازنشسته و دریافت مستمری تحت پوشش این سازمان از 25 خرداد ماه آغاز و پرداخت مابه التفاوت کلیه عزیزان بازنشسته در سراسر کشور آغاز شد. کشور در روز یکشنبه 29 ژوئن “به پایان رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه مصوبه افزایش مستمری های سنواتی در روزهای پایانی خردادماه به تامین اجتماعی ابلاغ شد و با توجه به اینکه بستگان بازنشسته برنامه اولیه ای برای دریافت حقوق ماهانه و هزینه های ماهیانه خانواده خود دارند، مقرر شد این مابه التفاوت به صورت مستقل افزایش یابد. در مستمری‌ها «از مبلغ پایه مستمری ماهانه خردادماه به حساب این بستگان واریز می‌شود.

هاپرست ادامه داد: از این رو از بیستم هجری بر اساس برنامه الفبای قبلی پرداخت مستمری ها را آغاز کردیم و طبق اعلام قبلی پرداخت مابه التفاوت افزایش خرداد تا بیست و ششم را آغاز کردیم.

گفتنی است مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت ماه بازنشستگان و مستمری بگیران طبق اعلام قبلی در تیر و مرداد پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید