بازپخش 4 اتفاق جالب برای پرسپولیسی ها

بازپخش 4 اتفاق جالب برای پرسپولیسی ها

پرسپولیس در مهمترین بازی سال موفق شد با یک گل عیسی آل کثیر استقلال را شکست دهد. پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال باعث شد تا آبی ها امیدشان را به عنوان قهرمانی از دست بدهند، از طرفی پرسپولیسی ها به عنوان قهرمانی در این فصل امیدوار هستند. یحیی گل محمدی در دیدارهایی که به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس در دربی نشست دو برد کسب کرد که دومین آن دربی اخیر بود.

پیروزی سرخ ها در حالی رقم خورد که در آخرین بردشان مقابل استقلال در بازی برگشت لیگ بیستم مجموعاً 4 اتفاق رخ داد که این اتفاقات 2 سال بعد در دربی پرسپولیس نیز تکرار شد. اولین نکته گل عیسی آل کثیر است. در این بازی عیسی موفق شد تنها گل 3 امتیازی پرسپولیس را به ثمر برساند و دروازه رشید مظاهری را باز کند. نکته بعدی این است که دو سال پیش قرمزها دقیقا در اردیبهشت ماه پیروز شدند و دوباره دو سال بعد پرسپولیس در دومین ماه سال دربی را برد.

نکته بعدی اینکه هر دو گل پرسپولیس توسط آل کثیر در نیمه دوم در دروازه جنوبی ورزشگاه آزادی به ثمر رسید. همچنین گزارشگر هر دو بازی محمدرضا احمدی بود و دو برد اخیر قرمزها در دربی با پوشش این گزارشگر به دست آمد. پرسپولیس پس از پیروزی در دربی دور برگشت لیگ بیستم و حذف استقلال از کورس قهرمانی، موفق شد در پایان فصل قهرمان جام حذفی شود.

پوشان سرخ حالا با حذف رقبای دیرینه خود در کنار سپاهان مدعی قهرمانی هستند. حالا باید دید پنجمین اتفاق مشترک لیگ بیستم و این فصل برای پرسپولیس رخ می دهد یا اتفاق دیگری می افتد و سپاهان اجازه قهرمانی پرسپولیس را نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید