بازگشایی محور هراز و کندوان/ هوای مازندران سرد و بارانی است


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817247

تمامی محورهای مازندران از جمله هراز، سوادکوه، کندوان و بزرگراه تهران – شمال باز و تردد در این محورها انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، تمامی محورهای استان اعم از هراز، سوادکوه، کندوان و محور تهران – شمال امروز چهارشنبه (3 فروردین) باز و تردد در آنها برقرار است.

محورهای هراز، کندوان و تهران – شمال که به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بودند، با تلاش پلیس راه بازگشایی شدند.

پلیس راهنمایی و رانندگی از رانندگانی که قصد تردد در مناطق کوهستانی را دارند خواسته است به دلیل بارش برف و باران، تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ، چراغ مه شکن و لوازم مورد نیاز همراه داشته باشند و همچنین از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند، نکات ایمنی را رعایت کنند.

تمامی محورهای شمالی هم اکنون با بارش باران همراه است و تردد در محورهای کندوان و هراز نیمه شلوغ است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه 3 فروردین ماه ابری همراه با بارش، ارتفاعات مه آلود همراه با برف و وزش باد و در بعدازظهر ناپایدار خواهد بود.

احمد اسدی گفت: آسمان مازندران روز پنجشنبه نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما از اواخر روز ابری به ویژه در نیمه غربی استان همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

اسدی افزود: هوای مازندران در روزهای جمعه و شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش های پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران به شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در سطح جاده های استان می باشد.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار راه هالوس، هراز، سوادکوه و آزاد تهران در شمال استان را به مرکز و جاده کیاسر مازندران به سمنان متصل می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید