ترافیک سنگین در محور هراز و کندوان


ساعت: 10:26
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843033

رئیس مرکز مدیریت راه های مازندران گفت: در حال حاضر ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین و نیمه متراکم گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با بلاغ گفت: ترافیک امروز چهارشنبه 13 خرداد در جاده چنوب شمال محور کندوان و هراز سنگین بود.
وی گفت: بر اساس گزارش این مرکز در حال حاضر تردد در سایر محورهای استان عادی است.
یدالله جهانتاب، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران نیز گفت: کاروان های عزاداری در سالگرد ارتحال امام راحل که از مازندران به سمت تهران حرکت می کنند، تنها می توانند از طریق جاده هراز و سوادکوه تردد کنند.
وی تصریح کرد: در جاده کندوان ممنوعیت تردد وجود دارد و کاروان های اعزامی از شهرهای غرب مازندران نیز باید از جاده رشت رفت و آمد کنند.
به گزارش جهان، ترافیک در جاده هراز (جنوب به شمال) در محدوده آب اسک سنگین است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد در جاده چالوس و جاده سوادکوه و بزرگراه تهران – شمال و قزوین – رشت (دو طرفه) روان است.
وی گفت: با توجه به ایام تعطیل و به منظور تسهیل در تردد خودروها، موضوع اعمال محدودیت در تردد محورها در دستور کار قرار می گیرد که فردا اعلام می شود.
این مقام مسئول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها در محور کندوان و همچنین تردد کل تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است، افزود: ادامه خواهد داشت.
جهان تاب بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز تاکید کرد و گفت: رانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 21824420 و 21824434 با شماره تلفن 011 با پلیس راه استان تماس بگیرند.
به گزارش بالا، سایت WWW.141.IR و اپلیکیشن موبایل 141 نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده ای قرار می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید