هراز و کندوان یکطرفه شد/ محدودیت تردد در جاده های مازندران


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823471

رئیس مرکز مدیریت راهداری مازندران اعلام کرد؛

محسن هاشمی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی تا 4 روز آینده در جاده های مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان یک طرفه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هاشمی در گفت و گو با بلاغ از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای شمالی در تعطیلات پیش رو خبر داد و گفت: با توجه به پیش بینی های ترافیکی، موضوع اعمال محدودیت های ترافیکی برای تسهیل تردد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام اینکه تردد تریلرها همچنان از محور هراز ممنوع است، افزود: تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حامل های سوخت و فاسدشدنی از ساعت 12 به بعد. تا 24 ساعت امروز و همچنین از 6 ساعت. تردد در محور هراز در روزهای پنجشنبه اول، جمعه دوم و شنبه سوم فروردین ماه تا 24 روز ممنوع است.

این مقام مسئول ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 22 روز جمعه دوم و شنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری از رودچن به سمت آمل ممنوع است و با پیام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 22:00 آب اسکی کنار رودخانه یک طرفه خواهد بود.

هاشمی با اشاره به ممنوعیت تردد تمامی کامیون ها گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه سال جاری از مرزن آباد به سمت کرج و با پیام راهداران ممنوع است. پلیس، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 16:00 الی 16:00 24 در همان روز از کرج به سمت مرزن آباد یک طرفه می شود.

وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روز جمعه دوم و شنبه 12 فروردین ماه سال جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اطلاعیه ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه اعلام شده است. از ساعت 16 الی 24 ممنوع است مرز با تهران یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با بیان اینکه اعمال این محدودیت ها براساس تصمیم پلیس راه است که در صورت تغییر به پلیس آگاهی اطلاع رسانی می شود، گفت: ترافیک احتمالی و شرایط آب و هوایی به سایت و نرم افزار تلفن همراه 141 مراجعه کنید و یا با خط تلفن 141 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید