بازگشت “خندوانه” و “دورهمی” به هادی شبکه نسیم

زمان: 17:41
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774652

همزمان با ماه ربیع الاول ، برنامه پخش شبکه نسیم با برنامه های مختلف تنظیم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فصل جدید “دورهمی” ، “دارما فرمون” ، “چهل تیکه” و دنباله سری هفتم “خندوانه” ، “شبکه کوچک” ، “ویتامین ایکس” و “نسیم آوا” دوباره به رهبر ارکستر نشاط می آیند و شبکه سرگرمی عناوین جدید برنامه های “طهمان” ، “ایستگاه” و “مامور ویژه” ارائه می شود.

سری جدید برنامه دورهام در فصل قبل با حضور کسانی که مایل به شرکت در چالش مهیج این برنامه هستند ، ادامه می یابد و متقاضیان این مجموعه برای رقابت از طریق مراحل تأیید وارد این دورهام متفاوت می شوند.

خندوانه همچنین در حال آماده سازی و ورود مجدد به شبکه نسیم است و سلامت عوامل و دست اندرکاران پس از ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را آماده کرده و به دست می آورد. و آنها دیگر در بین ما نیستند ، از جمله زنده یاد فتحعلی اوسی ، حمیدرضا صدر ، پرویز پورحسینی ، حسین عرفانی و دیگران. آنها پخش جدیدی را آغاز خواهند کرد. بر این اساس ، این دو برنامه طبق برنامه قبلی ساعت 23 پخش می شود.

فصل سوم مسابقه “دست فرمونی” با تغییرات نسبت به دو فصل قبل ، به ویژه در نحوه برگزاری مسابقات از شنبه تا سه شنبه از ساعت 21 با شعار “آرامش در خیابان ، هیجان در پیست” خواهد بود مهمانان علاقمندان به این ورزش ضبط دیدنی برنامه و مسابقه در بسته “دست مثبت فرمون” جمعه از ساعت 19:00 پخش می شود.

در طول این فصل ، پیست به شکل پیچیده تری طراحی شده و بر اساس استانداردهای مسابقات اتومبیل رانی در هر مرحله تغییر می کند. همچنین موتورسواران حاضر در مسابقه در قالب گروه های امدادی به صورت حرفه ای تر و با تمرینات و آموزش های متخصص برنامه موتورسواری وارد پیست می شوند.

“چهل آهنگ” از سری پنجم ، با دعوت بازیگران به خاطرات شیرین ، به برنامه ای متفاوت از آن سالها در تلویزیون تبدیل شده است و در فصل جدید میزبان هنرمندان و افراد برجسته و تأثیرگذار در این زمینه خواهد بود. این برنامه که در حال تولید است به زودی از شبکه طرفداران نسیم پخش می شود.

مجموعه عروسکی واقعی “شبکه کوچک” در ژانر کمدی ، موسیقی و فانتزی است که در اوایل شهریور ماه روی آنتن شبکه نسیم آمد و توانست موقعیت خوبی را در بین مخاطبان و خانواده ها با سبک های مختلف کسب کند. این اثر توسط تهیه کننده مرکز پویانمایی صبا. داستان درباره راه اندازی شبکه تلویزیونی تعدادی عروسک و پسر جوانی به نام سهراب است که اکنون می توانند این سریال را از شنبه تا سه شنبه از ساعت 20:00 تماشا کنند.

“ایستگاه” با منشأ اجتماعی و مطابق با اهداف این شبکه از چهارشنبه تا جمعه ساعت 20:00 نمایش داده می شود. این سریال از طریق مرور موارد واقعی بیان می شود که به دلیل عصبانیت در یک فضای نمایشی و تاکتیکی منجر به نزاع و درگیری شده است.

مامور ویژه یکی دیگر از پروژه های شبکه نسیم است که با مشارکت معاون اجتماعی پلیس به مناسبت هفته ناجا ایجاد شده است و علاقمندان به این مستند می توانند این مسابقه فریبنده نظامی را از چهارشنبه تا جمعه ساعت 21:00: 00 تماشا کنند.

مسابقه “تهمت” با هدف تقویت فرهنگ قهرمانی و ترویج زندگی سالم به زودی از شبکه نسیم پخش می شود. این مسابقات با شرکت 256 ورزشکار در چهار گروه برگزار می شود که به صورت خانوادگی با توزیع قومی و جغرافیایی از سراسر کشور به این برنامه آمده بودند تا با توانایی های بدنی ، قدرتی و هوازی با یکدیگر رقابت کنند.

“ویتامین ایکس” با فرم جدید و بخشهای مختلف از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 19:00 پخش می شود و نسیم آوا از چهارشنبه تا جمعه از ساعت 22:00 با تغییر در اجزای برنامه و تغییر در برنامه پخش می شود. حال و هوای مخاطبانش

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید