بازگشت سلیمانی به فدراسیون ژیمناستیک/ دبیر سابق دوباره دبیر شد


ساعت: 10:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904116

دبیر سابق فدراسیون ژیمناستیک برای آمادگی در انتخابات به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون ژیمناستیک نزدیک به 2 سال است که در بلاتکلیفی به سر می برد و وضعیت آن نامشخص است. پس از ماجراجویی های زهرا اینجه درگاهی، وزارت ورزش و جوانان 4 سرپرست این فدراسیون را انتخاب کرد که هنوز موفق به برگزاری انتخابات نشده اند.

وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته مالی المپیک پس از این نشست دو ماهه با رئیس جمهور دیدار کردند. شکل آنها قول دادند که در اسرع وقت انتخابات این فدراسیون را بر اساس اساسنامه مصوب برگزار کنند اما تا امروز این اتفاق نیفتاده است.

پس از اولتیماتوم جدی رئیس فدراسیون جهانی برای توقف این رشته، این وزارتخانه تصمیم گرفت به هر طریقی به بلاتکلیفی این فدراسیون پایان دهد و انتخابات آن را انجام دهد.

در همین راستا و در گام نخست مقرر شد محسن سلیمانی دبیر سابق این فدراسیون در زمان ریاست اینچه درگاهی به این فدراسیون بازگردد تا هرچه زودتر مقدمات انتخابات را فراهم کند.

در همین رابطه محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان چند هفته پیش در حاشیه مجمع فدراسیون اسکی از بازگشت سلیمانی به فدراسیون ژیمناستیک خبر داده بود که این تصمیم به دلیل برخی شرایط عجیب و حتی آرش فرهادیان به امروز موکول شد. رئیس اداره امور مشترک های اسپورت فدراسیون گفت: بازگشت سلیمانی به ژیمناستیک غیر قابل بحث است.

اما پس از تنش های فراوان روز گذشته، محسن سلیمانی به عنوان دبیر فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد و به فدراسیون بازگشت تا مقدمات برگزاری هر چه سریعتر انتخابات را فراهم کند. با حضور محسن سلیمانی بالاخره به عنوان دبیر فدراسیون ژیمناستیک باید هر چه سریعتر ثبت نام از نامزدهای این فدراسیون انجام شود و انتخابات برگزار شود.

باید منتظر ماند و دید با این شرایط و بازگشت سلیمانی چه زمانی انتخابات در فدراسیون ژیمناستیک برگزار می شود.



دیدگاهتان را بنویسید