بازگشت همزمان 5 لژیونر به لیگ برتر ایران

حالا در نقل و انتقالات این فصل شاهد حضور لژیونرهای زیادی از سوی تیم های ایرانی و بازگشت به لیگ برتر هستیم. شجاع خلیل زاده با تراکتورسازی قرارداد بسته است، مهرداد محمدی به استقلال علاقه دارد، سعید عزت اللهی توسط دو تیم مطرح پایتخت، محمدحسین کنعانی زادگان و شهاب زاهدی در رادار پرسپولیس هستند. بمب ها یکی پس از دیگری منفجر می شوند و این یعنی از تعداد لژیونرها کاسته شده و ستاره های لیگ ایران اضافه می شوند.

محمد حسین کنعانی زادگان

او دو فصل را در تیم الاهلی سپری کرد و در سال گذشته گل های مهمی برای تیمش در لیگ ستارگان قطر به ثمر رساند. محمدحسین کنعانی زادگان پس از پایان قراردادش با الاهلی بازیکن آزاد است و به راحتی می تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.

پرسپولیسی ها خواهان جانشینی جورجی گلچیانی هستند و مذاکراتی بین طرفین انجام شده است. بازگشت کنعانی ها به پرسپولیس تقریبا قطعی است.

شهاب زاهدی

شهاب زاهدی با پایان قرارداد قرضی اش با آکادمی پوشکاش باید به اوکراین برگردد و طبق تعهد برای زوریا بازی کند.

اما با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شد و به توافق رسید.

بند فسخ قرارداد او با زوریا حدود سه میلیون دلار گفته می شود که نه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه ایرانی توان پرداخت آن را ندارند.

گفت عزت اللهی

حضور سعید عزت اللهی در لیگ ایران چند فصل متوالی مطرح شده است.

عزت اللهی هنوز 6 ماه از قراردادش با ویله باقی مانده و البته پیشنهاد تمدید دو ساله و نیمی از سوی باشگاه دانمارکی به او داده شده است. با این حال استقلال و پرسپولیس خواهان جذب او هستند اما سعید تاکید کرد که برای انتقال به لیگ ایران باید با وایله صحبت کند. البته شنیده می شود که هدف عزت اللهی همچنان بازی در یک تیم اروپایی است.

شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده بعد از یک فصل بازی در الاهلی و البته چندین سال حضور در لیگ ستارگان قطر تصمیم گرفت به پیشنهاد تراکتور پاسخ مثبت بدهد.

وقتی دید شرایط برای بازگشتش به پرسپولیس مهیا نیست، مسیرش را به تبریز تغییر داد و حالا یکی از ستاره های تیم کهکشانی زنوزی است.

شجاع امیدوار است با پیوستن مجدد به تراکتور بتواند فصل درخشانی را رقم بزند و همچنان یکی از بازیکنان اردوی تیم ملی ایران باشد.

مهرداد محمدی

جواد نکونام اگرچه چند سال پیش در مصاحبه های زیادی مدعی بود پرسپولیسی است و نمی تواند پیراهن استقلال را بپوشد، اما این تیم برای پیروزی لحظه شماری می کرد، اما جواد نکونام با بی توجهی به این مشکلات، نام مهرداد محمدی را در لیست خود قرار داد و نزدیک شد توافق با او

محمدی فصل گذشته پیراهن تیم های العربی و السیلیه را بر تن کرد و گل های زیادی در لیگ ستارگان به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید