بازیکنان اگر خودشان باشند، توان برتری مقابل هر حریفی را دارند



رضا اسدی:

رضا اسدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فرقی نمی کند در مرحله حذفی با کدام تیم روبرو شویم و باید روی خودمان تمرکز کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان ما با کیفیت هستند و اگر خودشان باشند توانایی برتری مقابل هر حریفی را دارند.

اگر بازیکنان خودشان باشند، توانایی پیشی گرفتن از هر حریفی را دارند

به گزارش خبرگزاری موج


، رضا اسدی وی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: مسیر فوتبال من طوری تعیین شده که اکنون در خط حمله بازی می کنم. فوتبال روزهای خوب و روزهای بد دارد و من سعی کردم به عنوان یک بازیکن حرفه ای تمام تلاشم را انجام دهم و به کشورم کمک کنم.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران که حالا در مرحله حذفی است صحبت کرد جام ملت های آسیا صعود کرد، گفت: شرایط خوبی داریم و با انرژی بالا به بازی های بعدی فکر می کنیم. در مرحله گروهی هر سه بازی را بردیم و حالا امیدواریم این بردها را ادامه دهیم.

اسدی در خصوص دیدار مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی گفت: فرقی نمی کند در مرحله حذفی با چه تیمی روبرو شویم و باید روی خودمان تمرکز کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان ما با کیفیت هستند و اگر خودشان باشند توانایی برتری مقابل هر حریفی را دارند.

اسدی درباره اینکه به نظر نمی رسد کره جنوبی دوست ندارد در مسیر ایران و ژاپن قرار بگیرد، گفت: ما کاری به تیم های دیگر نداریم، بازی به مسابقه بازی می کنیم و از تمام توان خود استفاده می کنیم. ما یک تیم همدل هستیم و باید نتیجه این تلاش ها را در زمین بگیریم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید هفت بازی را برد و ربطی به نام حریفان ندارد.

ملی پوش ایرانی از حمایت تماشاگران ایرانی قدردانی کرد و گفت: هواداران در دوحه حمایت خوبی از ما دارند. ایران تیم بزرگی است که بازیکنان برجسته ای دارد و شعارهای هواداران دیگر تیم ها باعث می شود انگیزه بیشتری داشته باشیم و بهتر بازی کنیم. از مردم می خواهم همیشه برای تیم دعا کنند تا بتوانیم به هدف خود برسیم. البته در چنین مسابقاتی به کمی شانس هم نیاز دارید.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیر فارسی و غیر مرتبط ارسال نمی شود.