هر تکواندوکاری توانایی شکست دادن هر حریفی را دارد


ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909213

مربی ملی پوش تکواندو گفت: تیم ملی با تلفیقی از جوانی و تجربه راهی دنیاها می شود و موفقیت در این مسابقات دور از دسترس نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسعود حاجی زاوه اولین حضور خود در مسابقات جهانی را به عنوان مربی تجربه می کند. فردی که به عنوان تکواندوکار در 3 مسابقه جهانی شرکت کرد. او در سال 2013 در تورنمنت پائوبلا مکزیک برای اولین بار به عضویت تیم ملی درآمد، در سال 2015 در چلیابینسک طلا گرفت و در سال 2017 موجو با وجود مصدومیت بر سکوی سوم ایستاد و برنز گرفت.

حاجی زواره در تورنمنت هایی که در تیم ملی حضور داشت 69 بار با نتیجه 55 برد و 14 شکست مبارزه کرد. حالا بعد از 9 سال بار دیگر به عنوان مربی تیم ملی تکواندو راهی مکزیک می شود.
مربی تیم ملی تکواندو گفت: مسابقات جهانی را باید با دید دیگری تماشا کرد. یک تورنمنت سطح بالا با حضور بهترین های جهان، تکواندوکاران همه کشورها برای کسب بهترین نتایج و کسب امتیاز برای کسب سهمیه المپیک به میدان می آیند. این مسابقات در جایی که موفقیت دور از دسترس نیست، سختی خاص خود را دارند.

وی در خصوص شرایط اعضای تیم گفت: خدا را شکر با نزدیک شدن به مسابقات، اعضای تیم آمادگی بیشتری دارند و به شرایط مورد نظر کادر فنی می رسند، کاری کنیم برای تکواندو ایران اتفاق بیفتد.

حاجی زواره در خصوص ترکیب تیم اعزامی به مسابقات جهانی تکواندو گفت: تیم ما تیم جوانی است. در کنار باتجربه ها 4 تکواندوکار جوان اعزام شدند و 5 تیم اولین حضور خود در مسابقات جهانی را تجربه کردند. امیدواریم همه اعضای تیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهند، معتقدم هر تیم ملی می تواند هر رقیبی را شکست دهد و بهترین نتیجه را بگیرد اگر در روز مبارزه برابر آنچه در تمرین تلاش کرده و بر اساس توانایی های خود مبارزه کند.

مربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: چند روز زودتر در محل مسابقات حاضر می‌شویم تا در این بازه زمانی و اختلاف زمانی، بدن‌ها در روز مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند. تیم و کادر فنی تمام توان خود را برای تمرین گذاشتند و واقعاً تلاش زیادی کردند و امیدوارم پاداش زحماتشان را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید