توانایی شکست را داشته باش/ گلگوری ها به ما گفتند کجا ایستاده ای!


ساعت: 19:27
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900752

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره اتفاقات رخ داده در بازی با گل گهر اظهار نظر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال؛ بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره دیدار روز گذشته استقلال و گل گهر سیرجان که با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان پایتخت به پایان رسید، گفت: از نظر فنی بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. آقای ساپینتو در بیشتر بازی روی نیمکت بود و به ندرت در کنار زمین ظاهر می شد. بازی بی سر و صدا ادامه داشت تا اینکه داور پنالتی را به نفع ما اعلام کرد، پنالتی که سرمربی حریف و حتی همه کارشناسان داوری آن را تایید کردند.

وی در ادامه گفت: نیمکت تیم حریف دور از محوطه جریمه بود و صحنه را به درستی ندیدند و بلافاصله دست به اعتراض دسته جمعی زدند. حمله آنها به محوطه جریمه تیمشان باعث درگیری شد. بازیکنان تعویضی گل گهر نه تنها به شدت به داور و کمک داور اعتراض کردند، بلکه به صورت دسته جمعی مقابل نیمکت ما حاضر شدند و جنجال آفرینی کردند.

طاهری درباره بحث نوشت: قبل از شروع مسابقه امیر قلعه نویی و ساپینتو 4-5 دقیقه با هم صحبت کردند و احترام زیادی برای هم قائل بودند. متاسفانه دستیاران آقای قلعه نویی این احترام را حفظ نکردند. استفاده از واژه های «کجایی» و «کمرش کجاست» و جملاتی از این قبیل، نامناسب است. از این دوستان می پرسم این کلماتی را که به فوتبال می آورید از کجا یاد گرفتید؟ جالب اینجاست که مربی تیم حریف در بین دو نیمه به داور به دروغ گفت که سرمربی استقلال به زبان پرتغالی به او فحاشی می کند، در حالی که نیمه اول ساپینتو روی نیمکت نشست و خیلی کم روی خط بازی ظاهر شد و خبری نشد. صحنه ای که می خواست اعتراض کند.

وی در رابطه با این موضوع تاکید کرد: همان اتهام زشت بعد از پنالتی به داور منتقل شد و باعث اخراج سرمربی استقلال شدند در حالی که او کاری نکرد که مستحق اخراجش باشد. نمای بیرونی و داخلی ساپینتو یکسان است و هیچ پنهانی وجود ندارد. در فوتبال نباید از این نوع ادبیات استفاده کرد. او یک خارجی است. پشت کی اینجا باید گرم باشه؟ آیا او کسی را می شناسد؟ چه کسی پشت شما به این راحتی به دیگران توهین می کند؟

بالاخره سرمربی آبی ها گفت: ظرفیت باخت را داشته باشید و سراغ اتهامات واهی و موضوعات حاشیه ای نروید. این همه سروصدا به دلیل اعلام جریمه است که همه کارشناسان صحت آن را تایید کرده اند و قطعا باشگاه استقلال این تهمت ها و مصاحبه ها را از مجاری قانونی پیگیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید