رسول خادم به رئیسی: کجایی؟ در تاریخ اعتراضات مردمی کجا ایستاده اید؟ آرزو می کنم چند روزی رئیس جمهور کل مردم ایران باشی!

رسول خادم به رئیسی: کجایی؟  در تاریخ اعتراضات مردمی کجا ایستاده اید؟  آرزو می کنم چند روزی رئیس جمهور کل مردم ایران باشی!

رسول خادم پیشکسوت و قهرمان اسبق کشتی جهان و عضو سابق شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: شما فقط خود و دولتتان را آرام کردید و همه اعتراضات مردمی را به دست حراست گذاشتید و بس!

در ادامه مقاله او آمده است:

آقای رئیس جمهور!

چند روزه سکوت کردی؟ در واقع، بهتر است بپرسید؛ اصلا کجایی؟؟ یعنی شما کجای تاریخ اعتراضات مردمی ایستاده اید که به سادگی از خود و دولت خود دلجویی کرده اید و تمام اعتراضات مردمی را به دست بخش امنیتی سپرده اید و بس!

آیا می‌دانستید وقتی فضا کاملاً امن شود، هر رفتار ساده اجتماعی و اعتراضی به عنوان امنیت شناخته می‌شود؟ آیا پاسخ به اعتراضات مردمی این روزها تماماً امنیتی است؟ آیا می دانید تدابیر امنیتی و تشکیل پرونده امنیتی چه تاثیری بر جان جوانان معترض امروز و آینده ما خواهد داشت؟

یعنی درست در زمانی که دولت و نهادهای غیرامنیتی نیازمند کاهش امنیت فضا و در منطقه تنش هستند، با ورود مناسب، موثر و با شنیدن، هزینه های اجتماعی و سیاسی را برای مردم کاهش دهند. چه سالهایی که بیگانه هستند و صدایشان در نمی آید برای کاهش تنش همه عقب نشینی کردند، چه می شود؟!

با گفتار و ادبیات سخنگوی جوان دولت می خواستید معترضان را قانع کنید که عزت دارند و مطالباتشان برای مسئولان مهم است؟! کدام دشمن داخلی این نسخه را برای دولت تجویز کرده است؟ هدف از این همه تلاش برای دور نگه داشتن میلیون ها ایرانی غیربومی از دید و شنوایی چیست؟ آیا نوجوانانی که مانند «درونگراها» فکر نمی کنند، مخل هستند؟ نباید صدایش را بشنوی؟ آیا می دانید از چند میلیون ایرانی و بخش بزرگی از نسل آینده این کره خاکی صحبت می کنیم؟

او از اعضای مجمع غیر مردمی بهارستان است که به جای اینکه در کنار مردم بایستد و صدای آن قسمت از مردم را بشنود و به کاهش تنش کمک کند، روی صندلی های مردم می نشیند و علیه معترضان شعار می دهد و مصاحبه می کند. ? تحت این رویکرد، چه نهادها و ارگان های غیرامنیتی دیگری باقی می مانند؟

آقای رئیس جمهور این روزها هم می گذرد… آرزو می کنم به خاطر “خودی ها” چند روزی رئیس جمهور کل مردم ایران باشید! رئیس جمهور کشور! رئیس جمهور خارجی ها!

دیدگاهتان را بنویسید