انتقاد تند رسول خادم از رئیسی: اصلا کجایی؟

انتقاد تند رسول خادم از رئیسی: اصلا کجایی؟

پیشکسوت و قهرمان سابق کشتی جهان در اینستاگرام خود نوشت:

آقای رئیس جمهور!

چند روزی است که به نظر می رسد در واقع بهتر است بپرسیم. اصلا کجایی؟؟ یعنی شما در کجای تاریخ اعتراضات مردم ایستاده اید که به سادگی از خود و دولت خود دلجویی کرده اید و همه چیز را به دست دادگاه ها سپرده اید؟

آیا می دانید وقتی فضا متشنج است، هر رفتار اساسی و اعتراض اجتماعی انگ خاصی می گیرد؟ آیا این پاسخ اعتراضات مردمی این روزهاست؟ آیا می دانید یک رابطه خشن چه بر سر زندگی جوانان امروز و آینده ما خواهد آورد؟

یعنی درست در زمانی که دستگاه های دولتی نیاز به تنش زدایی از فضا دارند و با ورود درست، موثر و شنوا برای کاهش هزینه های اجتماعی و سیاسی مردمی که صدایشان شنیده نشده است، ابزارهایی را برای تنش زدایی فراهم کنند. همه آنها را بیرون کشیدند تشدید کنید، چه می شود؟!

با سخنرانی و ادبیات سخنگوی جوان دولت می خواستید معترضان را قانع کنید که آبرو دارند و مطالباتشان برای دولت مهم است؟! کدام خودی این نسخه را برای دولت تجویز کرده است؟ هدف از این همه تلاش برای دور نگه داشتن میلیون ها انسان از دید و شنوایی چیست؟ آیا نوجوانان و جوانانی که مانند خودی ها فکر نمی کنند مخرب هستند؟ نباید صدایش را بشنوی؟ آیا می دانید از چند میلیون ایرانی و بخش بزرگی از نسل آینده این کره خاکی صحبت می کنیم؟

او اهل مجلس است که به جای کمک به کاهش تنش، روی صندلی مردم می نشیند و علیه مردم مصاحبه می کند.

آقای رئیس جمهور این روزها هم می گذرد… آرزو می کنم چند روزی رئیس جمهور همه مردم ایران باشید! رئیس جمهور کشور! رئیس جمهور خارجی ها!

دیدگاهتان را بنویسید