گل محمدی همه چیز دارد انصاری/ استقلال توانایی شکست فولاد را دارد

ساعت: 08:16
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1794830

ترس کادرفنی پرسپولیس از بازی عالیشاه و القطر؛

پیشکسوت تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس گفت: کادرفنی پرسپولیس از بازی نکردن با امید الشاه و عیسی القطر و اعتراض به این مشکل هراس دارند وگرنه بازیکنان خوبی روی زمین خواهند آمد. نیمکت.

گلمرضا فتح آبادی بازیکن سابق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی راه دانا؛ وی در خصوص نمایش آبی ها در هفته های اخیر گفت: فرهاد مجیدی فصل گذشته تیم خودش را نبست اما مسئولیت این تیم با اوست و تیم خوبی ساخت. این بحث همیشه بوده است اما امسال چنین چیزی وجود ندارد.

وی در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: مجیدی با گابریل پین تیم ساخته است که می داند برای برد و موفقیت لازم نیست گل بزند. در کار تدارکاتی با جذب نفرات مناسب و ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه کارهای دفاعی انجام شد و روند تیمی هر هفته بهتر شد.

وی درباره رکورد 11 هفته شکست ناپذیری استقلال گفت: این تیم در آن هفته ها از 11 آرنج مختلف بر اساس سیستم حریف استفاده کرد و به شرط استفاده از تمام توانایی های بازیکنان این روند باید ادامه یابد. چون استقلال در این فصل باید در 2 یا 3 جام با تفکیک قوا بجنگد.

فتح آبادی با اشاره به پیروزی آبی ها مقابل پدیده گفت: گل های آرمان رمضانی و رودی زستد امیدوارکننده بود و اگر این تیم در خط حمله بماند هیچ تیمی در نبرد هوایی از استقلال پیشی نخواهد گرفت. از سوی دیگر، هفتمین دروازه پاک سیدحسین حسینی نیز نشان داد که دفاع 3 نفره به خوبی پاسخ داده و هماهنگی خوبی بین خط هافبک و دفاع ایجاد کرده است.

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال به دیدار آینده این تیم مقابل فولاد اذعان داشت: فولاد با جواد نکونام در سیستم کارلوس کیروش بازی می کند و روی گل نخوردن تمرکز می کند. این تیم بازیکنان باتجربه و گلزنان بزرگی دارد اما اگر استقلال مانند نیمه اول با پدیده به میدان برود قطعا در این بازی خانگی نیز پیروزی خوبی رقم خواهد خورد. آبی ها را نباید با علامت گذاری آبیاری کرد و پس از علامت گذاری نباید دراز بکشد.

این کارشناس فوتبال همچنین با تاکید بر وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: در پرسپولیس همه طلبکار به نظر می رسند و همه اقتصادی فکر می کنند; از جمله تیم مدیریت باشگاه که برای کمک به پرسپولیس نیامده و به دنبال منافع خود است.

فتح آبادی افزود: یحیی گل محمدی هم در هر نشست خبری او را مسخره می کرد اما 14 میلیارد تن برای پرسپولیس هزینه نکرد؟ خوب نیست که به این مسائل پرداخته است، او باید در مورد موضوعاتی که در حوزه کاری اش به نفعش است صحبت کند.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: گل محمدی هر چه داشت از محمدحسن انصاری داشت; چرا از او انتقاد کنید؟ بهتر است قرمزها به فکر مشکلات فنی باشند و بتوانند با برخی از بازیکنان مخالفت کنند.

وی افزود: فکر می کنم گل محمدی از بازی نکردن با امیدهای الشاه و عیسی القطر و اعتراض آنها به این مشکل می ترسد وگرنه بازیکنان خوبی روی نیمکت خواهند بود. کارکنان باید در پاییز بازیکن را با قدرت ترک کنند. نیمکت پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد.

این پیشکسوت فوتبال در پایان گفت: دیدار پرسپولیس و سپاهان از نظر من مهمترین دیدار برای تعیین قهرمان نیم فصل است و همه بازیکنان بزرگسال چشم به نتیجه این دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید