بازیکن جنجالی پرسپولیس هشت پا شد

حامد لک پس از تصمیم به جدایی از پرسپولیس و پیوستن به مس رفسنجان، در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر در فرم خوبی به سر می برد و عملکردی از خود به نمایش گذاشته که او را از دریافت تک گل در 360 دقیقه باز داشته است.

دروازه بان باتجربه مس رفسنجان در اولین بازی فصل مقابل نساجی مازندران و تیم سابقش نمایش مطمئن و بی نقصی داشت و تنها یک بار دروازه خود را از روی نقطه پنالتی باز شده دید اما سپس در سه بازی سخت مقابل گل گهر سیرجان، ذوب آن و آلومینیوم. اراک او توانست دروازه شما را بسته نگه دارد.

حامد لخ در سه بازی متوالی مقابل شاگردان امیر کلانوی، مهدی تارتار و سیدمهدی رحمتی با واکنش ها و یا خروج های موفق خود توانست دروازه مس رفسنجان را بسته نگه دارد، بنابراین اگرچه تیمش متاسفانه در سه بازی متوالی موفق به گلزنی نشد، حتی یک گل هم به ثمر رساند. تا پرسپولیس آمار خوبی از بین همه تیم ها نمی گیرند و می گذارند.

تنها عاملی که باعث شد حامد لاک در دو فصل اخیر به اندازه پرسپولیس و تیمش کلین شیت نکند، پنالتی هفته اول حامد شیری بود و اگر آن پنالتی برای باخت مس رفسنجان مشکوک تشخیص داده نمی شد. حالا این دروازه بان در هر چهار بازی فصل شرکت کرد و توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

حامد لک هفته آینده یک نبرد حساس و جذاب دیگر با مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان خواهد داشت و به مصاف تیمی می رود که یک فصل بازی کرده و در یک سال تنها چهار باخت با فولاد داشته است، عملکرد سرمربی سابقش چگونه خواهد بود. مربی؟

دیدگاهتان را بنویسید