بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس برای همسرش گریه می کند

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس برای همسرش گریه می کند

فروردین ماه امسال محمدرضا مهدوی زمانی که به عنوان کارشناس در برنامه پیشرو فوتبال حاضر شد جمله ای را مطرح کرد که در فضای مجازی منتشر شد. او گفته بود که می‌خواهد تولد همسرش را تبریک بگوید و در پخش زنده و بین صحبت‌های فوتبالی‌اش تبریک گفت.

این ماجرا خنده و طنز زیادی در فضای مجازی به همراه داشت و تبریک مهدوی با واکنش های زیادی همراه بود. حالا امروز مشخص شد که این تبریک بی دلیل نیست و پشت شوخی هایی که با خود جانباز شده بود روزهای سختی بود.

پیشکسوتان فوتبال ایران امروز در آستانه سال نو با حضور در مرکز نگهداری از معلولین تهران در تعطیلات ویژه نوروز شرکت کردند. محمدرضا مهدوی یکی از چهره های حاضر در این مراسم بود که نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد و برای شفای بیمار سرطانی همسرش دعا کرد.

وقتی از او درباره این ماجرا پرسیدیم، دوباره با بغض به سراغش آمد و با صدایی غمگین چند جمله ای گفت.
* با تبریک تولد همسرتان تیتر یک تلویزیون شدید و این ویدئو در فضای مجازی پخش شد. اکنون متوجه شدیم که شوهر شما بیمار است. صحبت کنید تا مردم دعا کنند و این مشکل حل شود.
مهدوی: من با مردم زندگی کردم و بزرگ شدم و این ملت محترم همیشه به ما کمک کرده اند. سال گذشته تولد همسرم را تبریک گفتم و شادی را در خانواده ام چند برابر کردم. خانواده من ایران عزیز هستند. از مردم خوب و مهربان می خواهم که نه تنها برای همسرم، بلکه برای همه بیماران دعا کنند. فکر می کنم خدا ما را خیلی دوست دارد و ما را امتحان می کند و امیدوارم با سربلندی از این امتحان عبور کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید