بازیکن پولدار آقای استقلال! الان وقت اعتصاب نیست

محمد نوری پیشکسوت استقلال در گفت وگویی درباره وضعیت فعلی تمرینات استقلال گفت که گفته می شود بازیکنان به دلیل بی پولی در باشگاه و پرداخت نشدن حقشان از تمرین خودداری کرده اند. خبر خوبی نبود که امروز فهمیدیم! مطمئناً غیر از من به عنوان یک پیشکسوت، هواداران دوست ندارند این نوع اخبار را بشنوند.

وی افزود: ساعاتی پس از انتشار خبر آماده شدن پول استراماهونی نباید اینطور برخورد می شد. مردان چه گناهی کرده اند که نمی توانند ساعتی از چنین خبری خوشحال شوند! بازیکنانی که اکثرا پولدار هستند و خدا را شکر همگی در شرایط مالی خوبی هستند، چرا باید در چنین شرایطی دل هواداران بلرزد. ما نمی گوییم که آنها نباید پولشان را بگیرند چون زحمت کشیده اند، اما این راه درستی نیست.

بازیکن قدیمی استقلال اضافه کرد: سال 71 که به استقلال آمدم شرایط مالی مثل امروز نبود. در آن سال 3 برگه کنترل از باشگاه دریافت کردم که فقط یکی از آنها پاس شد و دو برگه کنترل دیگر را که پاس نکردم هنوز آنها را نگه می دارم و هیچ کلمه ای در مورد آن صحبت نکردم. اگر همین الان این چک ها را می گرفتم و به فیفا می دادم قطعا پول بود اما عشق و تعصب به پیراهن استقلال چیز دیگری است.

نوری ادامه داد: الان وقت اعتصاب نیست. اکنون زمان اتحاد و همبستگی برای موفقیت استقلال است. حالا که به سپاهان رسیده ایم و تنها سه امتیاز با تیم برتر فاصله داریم، باید دست به دست هم بدهیم تا مردم را خوشحال کنیم. ما باید این انرژی بزرگ پشت تیممان را ببینیم و قدردان آن باشیم.

پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایط پرسپولیس و انتقال استقلال از آن تیم خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل می دانستم پرسپولیس در این فصل فقط یک جرقه است و اولین قهرمانی نیم فصل او یک اتفاق بوده است. به این دلیل که استقلال سرمربی را عوض کرد و وضعیتش تا حدودی گیج شده بود وگرنه پرسپولیس امسال باید برای رتبه سوم یا چهارم تلاش کند.

نوری درباره آماده شدن شرایط پرداخت استراماهونی نیز گفت: این شاید بهترین خبر روزهای اخیر برای من پیشکسوت و هواداران باشد. چون همه نگران بودند که استقلال 6 امتیازی شود. حالا که خبر رسیده مدیران باشگاه برای گرفتن این پول موفق شده اند، نباید بگذاریم آنها خسته شوند. ما باید به آنها کمک کنیم. از بازیکنان استقلال می‌خواهم دست از اعتصاب بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید