بازیکن یحیی گل محمدی شناسایی شده است

یحیی گل محمدی

به گزارش روزنو، درخشش یمگا در اولین حضورش با پیراهن استقلال احتمالا اصرار یحیی گل محمدی را برای خرید بازیکن خارجی بیشتر خواهد کرد. او به خصوص بعد از اینکه متوجه تقویت حریفان داخلی خود در نبرد با الهلال شد، به اهمیت حضور بازیکنان خارجی که سطح بالاتری نسبت به آسیا دارند، پی برد.

آنچه از صحبت های گل محمدی مشخص است این است که او جذب بازیکن خارجی در خط حمله را در اولویت قرار داده است. در حالی که او سه بازیکن در این خط دارد که دو نفر از آنها به نام های عبدی و القطر پیش از این چند گل مهم برای پرسپولیس در بازی های آسیایی به ثمر رسانده و دیگری پاکدل در هفته اول لیگ بدون گل برای او گلزنی کرد. تجربه بین المللی اما او هنوز یک مهاجم ثابت برای این پست پیدا نکرده است تا به هیچ وجه آرام شود.

هدف یحیی قطعا خرید بازیکنی است که سطح بالاتری نسبت به بازیکنان فعلی اش داشته باشد وگرنه اگر بازیکن خارجی هم سطح یا کیفیت پایین تری نسبت به بازیکنان فعلی جذب کند، تجربه نشان می دهد که جدا از پول کار نمی کند.

با این فرض و با توجه به ترکیب بازیکنان پرسپولیس می توان گفت که خرید یک بازیکن خارجی مناسب که بتواند از ابتدا بدون حرف و حدیث در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یکی از بازیکنان مورد علاقه و معمولا ثابت یحیی را روی زمین بنشیند. نیمکت و تا انتها. ماندن در ترکیب با قیمت های پایین ممکن نیست، بنابراین او شانسی برای تلاش و اشتباه ندارد، اما باید عاقلانه خرید کند. با این حساب، او احتمالاً ترجیح می دهد یک مهاجم کلاس خارجی برای تیمش پیدا کند تا او را از تغییرات مکرر در شروع حمله رها کند.

از طرفی بعد از خط حمله شاید یحیی مهمترین نیاز برای تقویت تیمشان در پست دفاع راست و چپ باشد. دو پستی که در دوران حضور یحیی در پرسپولیس مانند پست بهترین مهاجم تغییر زیادی کرد اما با این وجود دو بازیکن مشخص و ماندگار که می توانند در این دو پست خیال یحیی را در دیدارهای مهم و آسیایی سبک کنند، توجه او را جلب نکرد. برای این پست دفاع راست بین نعمتی و شیری می چرخد ​​و در دفاع چپ یحیی گاهی مجبور می شود از وحید امیری استفاده کند; بنابراین می توان گفت اگر یحیی با باز کردن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به هدف خود یعنی جذب بازیکن خارجی دست پیدا کند، ابتدا به دنبال مهاجم، سپس دفاع راست و در نهایت چپ خواهد بود و بعید است برای سایرین. بازیکنانش مانند ترابی، امیری، عالیشاه، اسدی، سرلک، پهلوان و مدافعان ایرانی مورد علاقه اش برای خرج کردن دلار بازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید