یحیی گل محمدی بازیکن جنجالی از لیست پرسپولیس حذف می شود؟

یحیی گل محمدی بازیکن جنجالی از لیست پرسپولیس حذف می شود؟

در هفته چهاردهم لیگ برتر بیست و یکم و در دیدار تیم های پرسپولیس و شهر هودرو، عیسی القطر مهاجم سرخپوشان از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. به گفته پزشکان این بازیکن باید زانوی خود را روی تیغ جراحان می گذاشت اما الحتر عمل نشد و به کادرفنی اعلام کرد مشکلش جدی نیست و می تواند برای پرسپولیس بازی کند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در حالی با چنین مشکلی مواجه نشد تا اینکه القطر 16 هفته در لیگ برتر شکست خورد.

این مشکل و درگیری ناشی از آن در نهایت باعث خوشحالی علیکیر از عملیات شد. او در پایان لیگ فصل گذشته اعلام کرد که در قطر تحت عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت اما به دلیل کمبود بودجه برای این عمل که بالغ بر 400 میلیون تن است، در نهایت القطر در تهران تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در حال حاضر تحت فیزیوتراپی برای بهبودی است. البته طبق نظر پزشکان عیسی القطر فصل را تا پایان لیگ برتر آینده از دست خواهد داد و نمی تواند برای سرخپوشان به میدان برود.

حالا شنیده می شود در شرایط فعلی القطری که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده است به احتمال زیاد در لیست تمدید سرخپوشان نخواهد بود. در شرایط فعلی در صورت توافق نام این مهاجم در نیم فصل دوم به لیست پرسپولیس اضافه می شود و در غیر این صورت باید تیم دیگری را برای خود انتخاب کند. از آنجایی که القطر در نیم فصل نمی تواند برای پرسپولیس بازی کند و در صورت تمدید قرارداد، سهمیه بزرگسالان را جایگزین خواهد کرد تا زمانی که نتواند برای پرسپولیس بازی کند. این موضوع باعث شد تا کادرفنی سرخپوشان نسبت به این بازیکن مردد شوند.

از طرفی پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجم مورد نظر را جذب کند و به همین دلیل وضعیت عیسی القطر به طور قطعی مشخص نشده است. اگر پرسپولیس بتواند مهاجم یا مهاجم مورد نظر خود را جذب کند، القطر بیش از هر زمان دیگری از پرسپولیس جدا می شود، اما باید تا پایان فصل نقل و انتقالات منتظر بمانیم تا سرخپوشان ببینیم آیا عیسی القطر یکی از این بازیکنان است یا خیر. آیا هلمحمدی آنها را تحمل می کند یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید