9 بازیکن در لیست اصلی یحیی؟ تصمیم گل محمدی فاش شد

9 بازیکن در لیست اصلی یحیی؟  تصمیم گل محمدی فاش شد

همانطور که در چند روز اخیر بارها در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس نوشته ایم، این باشگاه تابستان بسیار شلوغی خواهد داشت و اتفاقات نقل و انتقالاتی زیادی در اطراف پرسپولیس رخ خواهد داد.

پرسپولیس به عنوان قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر، فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد و یکی از دلایل عدم نتیجه گیری این تیم کیفیت پایین خریدهای جدید این تیم در این فصل است. به گفته کارشناسان فوتبال، بازیکنان خارجی که به پرسپولیس آمدند و البته برخی بازیکنان ایرانی که در تابستان خریداری شدند، نتوانستند با شرایط بازی در پرسپولیس وفق دهند و عملکرد خوبی نداشتند. در چند روز اخیر در مورد برخی از اهداف پرسپولیس برای فصل آینده نوشتیم اما باشگاه پرسپولیس برای حفظ تمرکز بازیکنان فعلی خبر این انتقال را تکذیب کرد.

اما درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد لیست بازیکنان مورد نظر خود را از یحیی گل محمدی دریافت کرده و اسامی بازیکنان تمدید شده را به سرمربی پرسپولیس داد. نکته جالب در لیست بازیکنان تمدید شده پرسپولیس کمی عجیب است. شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی تاکنون نام 3 بازیکن را برای تمدید قرارداد به باشگاه داده است و مدیران پرسپولیس نیز در هفته های اخیر مذاکراتی را برای تمدید این افراد آغاز کرده اند. مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان سه بازیکنی هستند که باشگاه پرسپولیس با آنها مذاکره کرده است.

به غیر از این سه بازیکن، قرارداد برخی از ستاره های پرسپولیس در پایان فصل به پایان می رسد اما هنوز مذاکره ای با آنها برای تمدید قرارداد انجام نشده است. سیدجلال حسینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس که در مورد آینده این بازیکن حرفی برای گفتن دارد، رامین رضایان که در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس طرفدار پر و پا قرصی شد، رضا اسدی هافبک گران قیمت پرسپولیس که اتفاقا روند خوب دیدارهای قبل، سیامک نعمتی که اخیرا اعلام کرده بود تمدید دو ساله قراردادش با پرسپولیس به صورت رسمی اعلام شده، در پایان فصل قراردادش را با این تیم فسخ می کند. صحبتی مبنی بر تمدید قرارداد با آنها وجود ندارد.

علاوه بر آن دسته از افراد که عمدتاً بازیکنان فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس هستند، بازیکنانی مانند محمد شریفی، سعید آقایی و مهدی مهدیهانی نیز در پایان فصل آزاد خواهند شد اما هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به این افراد داده نشده است. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار افراد مذکور که برخی از آنها ملیت دارند، خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید