حذف نام بزرگ از لیست خرید گل محمدی برای پرسپولیس

حذف نام بزرگ از لیست خرید گل محمدی برای پرسپولیس

درست زمانی که شجاع خلیل زاده فکر می کرد پس از پایان دوران فوتبالش در قطر می تواند به پرسپولیس بازگردد و محبوبیت سابق خود را به دست آورد، در فهرست نهایی یحیی گل محمدی قرار گرفت تا امیدهای او برای بازگشت دوباره افزایش یابد. اما ناگهان موجی از مخالفت هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به راه افتاد و در نهایت موج مخالفت ها به حدی بود که یحیی گل محمدی این مدافع را از لیست خرید خود حذف کرد.

بنابراین پرونده بازگشت شجاع خلیل زاده بدون باز شدن بسته شد.

لازم به ذکر است رفتار جنجالی شجاع خلیل زاده یکی از دلایل اصلی عصبانیت هواداران پرسپولیس نسبت به وی و البته جدایی نبه از جامه سرخ ها آن هم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا است. هواداران پرسپولیس به یاد دارند که چگونه تیم محبوبشان در لیگ قهرمانان آسیا با تدابیر گل محمدی و درخشش چند ستاره از جمله شجاع خلیل زاده درخشید و به فینال آن رقابت ها رسید اما ناگهان تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت. تنها چند روز پس از اینکه به هواداران پرسپولیس قول داد که به عشق آنها می خواهد با پرسپولیس قراردادی 6 ساله ببندد، ناگهان قرارداد خود را با این باشگاه لغو کرد و راهی الریان قطر شد و در ادامه با بوسیدن لوگوی این تیم. هواداران پرسپولیس تمدید کردند.

همه این سوالات دست به دست هم دادند تا پرسپولیسی ها به او هشدار دادند که دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت اما شجاع خلیل زاده در مصاحبه ای عجیب تاکید کرد که هر وقت بخواهد به پرسپولیس برمی گردد.

صحبت درباره جدایی من بی فایده است. من عاشق پرسپولیس هستم و اینجا خانه من است. مطمئن باشید هر وقت دلم خواست برمی گردم.”

همین مصاحبه کافی بود تا هواداران پرسپولیس به صورت خودجوش به خود قول دهند که هرگز اجازه بازگشت این مدافع را نخواهند داد. اتفاقی که به نظر می رسد در روزهای اخیر رخ داده و مخالفت آنها با خرید احتمالی خلیل زاده به اندازه یحیی گل محمدی است که فضای مجازی را کاملا رصد می کند و نظر هواداران و منتقدان در فضای مجازی برای اتو مهم است، در نهایت او باید تصمیم بگیرد. حذف نام خلیل زاده از لیست خرید

دیدگاهتان را بنویسید