3 نام داغ در لیست خرید یحیی گل محمدی

پرسپولیس برای رسیدن به این دو هدف مدت ها برای جذب بازیکنان مدنظر یحیی گل محمدی تلاش کرد. در حالی که گمانه زنی های زیادی درباره لیست خرید این سرمربی وجود دارد، به نظر می رسد 3 بازیکن ملی پوش در آن لیست حضور دارند که جذب هر یک از آنها می تواند به تقویت این تیم کمک کند. سه گزینه تیم ملی عبارتند از: محمدحسین کنعانی زادگان، سعید عزت اللهی و شهاب زاهدی.

شایان ذکر است که مذاکرات با هر سه بازیکن از سر گرفته شده و هر کدام پیشرفت هایی در این زمینه داشته اند. گفته می شود هر کدام تقریبا برای پیوستن به پرسپولیس مشکل دارند. محمدحسین کنعانی زادگان برای بازگشت به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد اما تقریباً مبلغ زیادی را از باشگاه طلب کرد که با توجه به قانون محدودیت بودجه، مذاکرات با این بازیکن کمی سخت شد. به ویژه هنگامی که کنعانیان به ایران باز می گردند، مشتریان ثروتمندی را در انتظارشان می بینند.

در مورد سعید عزت اللهی مشکل این بازیکن مربوط به قراردادش با باشگاه وایل دانمارک است که هنوز 6 ماه به پایان آن باقی مانده است. هم سعید و هم یحیی برای همکاری ابراز علاقه کرده اند اما پرسپولیس به عزت اللهی اعلام کرده که اگر می خواهد به پرسپولیس بیاید باید شخصا وارد عمل شود و رضایت نامه اش را از وایل دانیا بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، او یکی از خریدهای مهم پرسپولیس در فصل پیش رو است.

سومین گزینه مد نظر یحیی دعوت شده تصادفی به تیم ملی شهاب زاهدی است. برخلاف دو گزینه قبلی، کار این بازیکن تقریباً به پایان رسیده و او امروز و فردا به صورت رسمی قرارداد خود را با پرسپولیس امضا خواهد کرد. شهاب سال گذشته قصد داشت به پرسپولیس بیاید اما در آخرین لحظه از این تیم عقب نشینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید