ناجی یحیی و پرسپولیس رفتند. گل محمدی بلای جان این بازیکن است

ناجی یحیی و پرسپولیس رفتند.  گل محمدی بلای جان این بازیکن است

یکی از بازیکنانی که در لیست تمدید شده یحیی گل محمدی قرار داشت، عیسی آل کثیر بود. عیسی که در نیمه دوم سال قبل با قراردادی 6 ماهه به پرسپولیس بازگشت، گل های مهمی از جمله گلی که به استقلال زد، به پرسپولیس کمک کرد تا تمام جام ها را به دست آورد. آل کثیر برای ماندن در پرسپولیس نیاز به قرارداد جدیدی داشت اما در مذاکراتش با مدیران پرسپولیس رقم عجیبی را مطرح کرد که باشگاه پرسپولیس در برابر آن مقاومت کرد.

مبلغ درخواستی عیسی بسیار بیشتر از سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس است و درویش بار چنین درخواستی را بر دوش ندارد. با وجود اینکه چند روزی از آغاز تمرینات پرسپولیس می گذرد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد آل کثیر نیست و به نظر می رسد دو طرف نتوانند برای فصل آینده همکاری کنند.

با توجه به اینکه پرسپولیس قطعا مهاجمان خارجی را جذب می کند و بازیکنانی مانند زاهدی، عبدی، عمری و امیری را در اختیار خواهد داشت، یحیی گل محمدی دیگر منتظر آل کثیر نخواهد بود و پرسپولیس بدون او راهی اردوی ترکیه خواهد شد. همانطور که مشخص است عیسی به خواسته های خود نرسید و باشگاه پرسپولیس حاضر نیست به این بازیکن بالاتر از سقف و بیش از ستاره های ملی خود مانند بیرانوند، ترابی، امیری و پورعلی گنجی پرداخت کند.

دیدگاهتان را بنویسید