بوژیدار رادوسویچ بلای جان پرسپولیس می شود؟

بوژیدار رادوسویچ بلای جان پرسپولیس می شود؟

بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته (چهارشنبه) بدون اطلاع مدیران باشگاه ایرانی با اقدامی غافلگیرکننده از این باشگاه ایرانی جدا شد و به کشورش بازگشت.

رادوشویچ پس از دریافت 50 هزار یورو از مطالبات فصل گذشته در جلسه روز سه شنبه باشگاه پرسپولیس این اقدام را انجام داد و قرار بود تا 3 هفته آینده مابقی مطالبات فصل جاری خود را دریافت کند.

در همین رابطه شنیده می شود که رادوشوویچ هم قبل از ترک ایران نامه ای برای فسخ باشگاه ارسال کرده است. این بازیکن 32 ساله که در یک اقدام عجیب در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاری فرد، قراردادش با پرسپولیس برای سه فصل تمدید شد، پیش از این با این باشگاه دو ساله قرارداد دارد و در صورت شکایت به فیفا، سرخپوشان. با یک پرونده بین المللی جدید و جدی روبرو خواهد شد. اقدامی که محتمل به نظر می رسد و رادوشوویچ با همین نیت ایران را ترک کرد.

دروازه بان کروات که چند ماه پیش ایران را ترک کرده بود قصد داشت قرارداد خود را فسخ کند اما با کمک پدر گل محمدی تصمیم خود را لغو کرد و به ایران بازگشت اما این بار تصمیم رادوشوویچ برای فسخ قرارداد و دریافت غرامت از سرخپوشان جدی است. .

رادوشوویچ برای فصل جاری و فصل آینده به ترتیب 270 هزار دلار و 320 هزار دلار با پرسپولیس قرارداد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید