بازیگران «مخاطب»/ نگار جواخریان و لیلی رشیدی روی صحنه حاضر شدند


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836084

نمایش «مخاطب» با حضور نگار جواخریان، لیلی رشیدی و علی بهاگری روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جدیدترین اثر «مخاطب» جابر رمضان از اواخر اردیبهشت ماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

در جدیدترین نمایش گروه «حفره در دیوار» که اقتباسی از نمایشنامه «نویسنده» نوشته تیم کراچ است، نگار جواخریان، لیلی رشیدی و علی باقری به ایفای نقش می پردازند.

این دومین همکاری جواهریان و علی باقری با جابر رمضان است. این دو بازیگر پیش از این در نمایش «نمی شود درباره اش حرف بزنیم» که در سال 96 در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد، با او همکاری کرده بودند.

این کارگردان جوان تئاتر که پیش از این آثار خود را در سالن های مختلفی از جمله تالار مولوی، تماشاخانه ایرانشهر، تالار حافظ و تئاتر مستقل تهران روی صحنه برده است، «مخاطبان» را به سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر می برد.

«صدای آهسته برف»، «چاله»، «نمی‌توانیم درباره‌اش حرف بزنیم»، «اسکیس»، «تیم شنا»، «خرس سیاه زخمی» از تجربه‌های ماه مبارک رمضان در ایران و چندین جشنواره بین‌المللی هستند. .

نگار جواخریان که به تازگی سریال «خاتون» را از شبکه نمایش خانگی پخش کرده بود، پس از چهار سال دوری از صحنه تئاتر به صحنه بازمی گردد. لیلی رشیدی سال گذشته با بازی در نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیررضا کوهستانی وارد تئاتر شد. علی باقری که این روزها مشغول نمایش فیلم «دشت خاموش» در شبکه خانگی خود است نیز در این نمایش به ایفای نقش می پردازد. جابر رمضان که نویسندگی و کارگردانی این نمایش را بر عهده داشته است برای اولین بار در نمایشی که کارگردانی کرده است بازی می کند.

محمد قدس مجری این برنامه است و به زودی پیش فروش بلیت های نمایش «مخاطب» آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید