بازیگر سیاهپوست هالیوود به دلیل اظهارنظرهای ضد هولوکاست از برنامه اخراج شد


ساعت: 12:48
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920382

بازیگر سیاهپوست هالیوود به دلیل اظهار نظر علیه یهودیان و هولوکاست مورد انتقاد قرار گرفته و از برخی برنامه ها حذف شده است. این اولین بار نیست که این بازیگر علیه یهودیان و هولوکاست اظهار نظر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «ووپی گلدبرگ» بازیگر سیاهپوست هالیوود به دلیل اظهارنظرهای ضد یهودی و هولوکاست با انتقادهای زیادی مواجه شده و از برخی برنامه ها حذف شده است. این اولین بار نیست که این بازیگر علیه یهودیان و هولوکاست اظهار نظر می کند.

جاناتان گرینبلات، رئیس لیگ ضد افترا، موضع و سخنان بازیگر برنده اسکار را به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را “عمیقا توهین آمیز و پر از نادانی” خواند.

جدای از این موضع، بسیاری دیگر از بازیگران و مقامات سیاسی هالیوود نیز از یهودیان و لابی های صهیونیستی حمایت کردند و علیه این بازیگر محبوب موضع گرفتند و از جنبه های مختلف او را تحت فشار قرار دادند تا جایی که از برخی برنامه ها مانند برنامه پرمخاطب تلویزیون حذف شد. چشم انداز”. veiw) حذف شده است.

این فشارها ادامه داشت تا اینکه بازیگر هالیوود مجبور به عذرخواهی شد. سوالی که کاملا با بحث و شعار آزادی بیان در آمریکا مغایرت دارد.

اظهارات ووپی گلدبرگ در شب سال نو در فضای مجازی منتشر شد و به یک آخر هفته جنجالی در ایالات متحده منجر شد.

این اظهارات با انتقاد گسترده و فوری سازمان های یهودی از جمله اتحادیه ضد افترا و موزه هولوکاست ایالات متحده مواجه شد.

جاناتان گرینبلات، رئیس لیگ ضد افترا، درباره اظهارات ضدیهودی و ضد هولوکاست این بازیگر گفت: «نظرات ووپی نشان دهنده عدم آگاهی کامل از آرایش چند قومیتی و چند نژادی جامعه یهودی است. او باید فورا عذرخواهی کند و در واقع متعهد شود که در مورد ماهیت واقعی یهودی ستیزی آموزش ببیند!

دیدگاهتان را بنویسید