بازیگر کیت جایزه ای از پالم اسپرینگز 2023 دریافت می کند.


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920210

جشنواره پالم اسپرینگز از برندان فریزر برای بازی در فیلم “نهنگ” تقدیر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، برندان فریزر برای بازی در فیلم نهنگ دارن آرونوفسکی جایزه Spotlight جشنواره فیلم پالم اسپرینگز 2023 را دریافت خواهد کرد.

کیت بر اساس نمایشنامه ساموئل دی. هانتر ساخته شد و داستان چارلی با بازی فریزر را روایت می کند که یک معلم انگلیسی چاق و منزوی است که سعی می کند رابطه خود را با دخترش اصلاح کند.

فریزر برای ایفای این نقش پیش از این جایزه تورنتو را دریافت کرده و نامزد جوایز گلدن گلوب، گاتهام و انتخاب منتقدان شده است.

این بازیگر در فیلم هایی چون «سفر به مرکز زمین»، «فاجعه»، «جادوشده»، «جورج جنگل»، «حال و آینده»، «با افتخار»، «انفجار از گذشته» به ایفای نقش پرداخته است. ، “Kelepoha”، “Connections”. مدرسه، “Encino Man” و سه گانه “مومیایی”.

او در تلویزیون بازیگر سریال هایی چون گشت، حرفه ای ها، کندور، اعتماد، اتصال، تگزاس برخاسته و اسکراب بوده است.

پروژه های آینده فریزر شامل کمدی برادران مکس بارباکو، پشت پرده شب اثر دالیبور استاچ و قاتل ماه کامل مارتین اسکورسیزی است.

پیش از این اعلام شده بود که کیت بلانشت امسال برای بازی در فیلم Tar with the Desert Palm Award در جشنواره پالم اسپرینگز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

جوایز بین المللی فیلم پالم اسپرینگز در تاریخ 5 ژانویه 2023 در مرکز همایش پالم اسپرینگز برگزار می شود و جشنواره تا 16 ژانویه 2023 ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید