بازی سرنوشت ساز پرسپولیس به دست داور جنجالی افتاد

بازی سرنوشت ساز پرسپولیس به دست داور جنجالی افتاد

در حالی که کمیته داوران برای انتخاب اسامی داوران این هفته لیگ برتر تلاش می کند، نام جالبی برای قضاوت بازی پرسپولیس شنیده می شود: مود فنادیفر.

داور 37 ساله فوتبال ایران به احتمال زیاد بازی پیکان – پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت که برای سرخپوشان پایتخت اهمیت زیادی دارد و در صورت پیروزی شانس قهرمانی خود را افزایش می دهند.

جالب اینجاست که فانادیفر در این فصل 3 بار پرسپولیس را قضاوت کرده و قرمزها حتی یک بار هم نتوانسته اند حریف خود را شکست دهند. شاگردان مهدی تارتار در دیدار مقابل ذوب آهن توانستند با یک کمک کمتر پرسپولیس را متوقف کنند و دو بار دیگر پرسپولیس را شکست دهند.

در دیدار هفته هفتم تراکتور با گل محمد عباس زاده پرسپولیس را شکست داد و تیم نکونام در دیدار مقابل فولاد پرسپولیس را شکست داد.

قرمزها در بازی با فولاد معتقد بودند که برای شیخ دیاباته پنالتی گرفته نشده است و حتی این باشگاه از فنادی فر به کمیته داوران شکایت کرد و سرمربی این تیم اظهاراتی علیه داور انجام داد.

با این حال به نظر می رسد در حساس ترین قسمت فصل نام او بیش از هرکسی به بازی پیکان-پرسپولیس نزدیک شده باشد و باید دید افشاریان تصمیم خود را نهایی می کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید