بازی ملی جام جهانی هندبال ساحلی نوجوانان ایران مقابل آمریکا و قطر در روز اول


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855702

دیدار تیم ملی ایران در رقابت های ساحلی جوانان قهرمانی نوجوانان جهان از روز سه شنبه 24 خردادماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال ، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در اولین روز جام جهانی 2022 در هراکلیون یونان به مصاف تیم های ملی آمریکا و قطر می رود.

دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان از روز سه شنبه 15 ژوئن در جزیره کرت یونان آغاز می شود. تغییر کرد.

دومین دوره مسابقات جهانی هندبال ساحلی نوجوانان از 15 تا 25 خردادماه در شهر هراکلیون یونان برگزار می شود و تیم ملی ایران ساعت 12 در اولین روز این مسابقات به مصاف تیم قدرتمند قهرمان آمریکا و آمریکای شمالی می رود. : 40. . هم ایران و هم آمریکا اولین تجربه جام جهانی را دارند و به همین دلیل اولین بازی تیم ملی ایران حساس است.

تیم ملی ایران پس از اولین روز از رقابت‌های هندبال ساحلی نوجوانان قهرمانی جهان از ساعت 18:10 به مصاف قطر می‌رود. دیدار دو نماینده آسیایی در حالی برگزار می شود که تیم ملی ایران پیش از این در رقابت های قهرمانی آسیا قطر را شکست داده و به عنوان قهرمانی ادامه دارد. حالا دیدار مهیج قهرمان آسیا با نایب قهرمان جام جهانی با شرایط متفاوتی برگزار می شود و هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین می شوند. قطر نیز مانند ایران و آمریکا برای اولین بار در جام جهانی حضور دارد.

تیم ملی ایران در سومین بازی مرحله گروهی خود از ساعت 16:30 چهارشنبه 25 خرداد به مصاف سوئد می رود.

بر اساس گروه بندی، 16 تیم در 4 گروه 4 تیمی قرار گرفتند که سه تیم اول هر گروه در دو گروه اصلی 6 تیمی راه یافتند.

چهار تیم برتر مرحله دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه نهایی و فینال راه خواهند یافت.

رهام ایمانی، متین گلدن، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمدمهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علیپور ملی پوشان ایران در جام جهانی هستند. مهدی قشقایی راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیبولا بردسیری (مربی)، گلام حسین نیکویی (مدیر) و رضا سرسنگی (درمانگر) کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت ها را تشکیل می دهند. آنتونیو گرا پیشه نیز به عنوان مدیر فنی به همراه تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید