باشگاه پرسپولیس شایعه جدایی، جریمه و استعفای کادرفنی را تکذیب کرد/ تاکید قرمزها بر انسجام و اتحاد


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839303

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای موضع رسمی خود را در خصوص آخرین شایعات اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ این باشگاه با صدور بیانیه ای تمامی شایعات پیرامون شرایط تیم، کادر فنی، استعفا، جریمه، مربیان خارجی و مواردی از این دست را تکذیب کرد.

احساسات هواداران پرسپولیس جریحه دار شده است. از این بابت ناراحت و متاسفیم و این به ما بستگی دارد که در بهترین لحظات بهترین تصمیم را بگیریم. متأسفانه در این شرایط، احساسات جریحه دار شده هواداران چند سالی است که به محل شایعه سازی و حاشیه سازی تبدیل شده است.

در پرسپولیس انتقاد، اعتراض و ابراز نارضایتی هواداران داریم، اما در این بین بعد از بازی با سپاهان اخبار جعلی، شایعات و زمینه های منفی زیادی درباره شرایط فعلی و آینده باشگاه، تیم و کادر فنی به گوش می رسد. متأسفانه شایعات یکی دوتا نیست. به عنوان مثال؛ فرض بر این است که یک مربی خارجی حضور داشته باشد یا گفته شده که یحیی گل محمدی برای استعفای خود درخواست غرامت کرده است. این اصلا درست نیست. در دیدار روز یکشنبه او با مدیرعامل باشگاه چنین صحبت هایی انجام نشد. در این جلسه آقای درویش از حمایت باشگاه از این مربی خبر داد و همکاری ها همچون گذشته ادامه دارد. پیشنهادهایی مانند استعفا و جبران خسارت قاطعانه رد می شود.

همچنین از جمله شایعاتی که در روزهای اخیر به گوش می رسد باید به جریمه 10 درصدی این تیم اشاره کرد که اصلا صحت ندارد و در مورد آن صحبتی نمی شود. پرسپولیس سه دیدار دیگر خواهد داشت که نتایج آن قابل توجه خواهد بود. طبیعی است که باشگاه و تیم وارد چنین فضاهایی نمی شوند. همچنین از رسانه های محترم و هواداران عزیز تقاضا داریم در این مدت کوتاه تا پایان فصل گرفتار میدان نشوند تا باعث تشویق به انتشار اخبار جعلی نشوند. باشگاه پرسپولیس به دنبال بهترین اقدام و روحیه برای تیم است و تمام تلاش خود را برای بهترین اتفاقات و تصمیم گیری ها به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید