باشگاه پرسپولیس پولدار شد; قرارداد سختی برای قرمزها

باشگاه پرسپولیس پولدار شد;  قرارداد سختی برای قرمزها

پرسپولیسی ها که در هفته اول مقابل ذوب آخان با پیراهن های بدون تبلیغات مقابل میزبان خود قرار گرفتند، در دو هفته اخیر با یک اپراتور تلفن همراه به توافق رسیدند تا تبلیغات آن اپراتور روی پیراهن شاگردان یحیی گل محمدی دیده شود.

قرمزها همزمان با ایرانسل قرارداد اسپانسری یک فصل منعقد کردند که پیش از این گفته شده بود به دلیل اختلاف نظر مدیران این باشگاه با دلال فصل گذشته (شرکت ایده پویان مج)، گزینه ای برای آنها نخواهد بود. برای امضای قرارداد همکاری با مبلغ مناسب.

مدیران ایده پویان مج معتقد بودند که مدیران پرسپولیس برای هر قراردادی که از نظر مالی و تبلیغاتی بسته می شود باید از طریق آنها اقدام کنند، زیرا درویش و همکارانش نمی توانند مبلغ مورد نظر را جمع آوری کنند یا با یک طرف قرارداد ببندند. رقم معقول

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که قرارداد باشگاه پرسپولیس و ایرانسل به عنوان اسپانسر قرمزها در لیگ بیست و دوم رقمی بالغ بر 110 میلیارد تومان است که با نگاهی به قراردادهای فصل گذشته این رقم منطقی به نظر می رسد. made, Irancell باید هر چند بازی به باشگاه پرسپولیس پول بدهد تا قرمزها مشکل مالی نداشته باشند.

این قرارداد فقط برای پیراهن خواهد بود و مدیران پرسپولیس می توانند از فضای تبلیغاتی دیگر روی پیراهن برای درآمدزایی استفاده کنند.

شایان ذکر است باشگاه پرسپولیس بدون حضور واسطه و دلال مستقیما با این شرکت تلفن همراه این قرارداد را امضا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید