پرسپولیس پولدار می شود؟ قرمزها سعی دارند از درخواست 150 میلیاردی انتقاد کنند

پرسپولیس پولدار می شود؟  قرمزها سعی دارند از درخواست 150 میلیاردی انتقاد کنند

تشریح محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی، محمدمهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس، رضا درویش مدیرعامل و افشین پیرانی مدیر تیم پرسپولیس در خصوص مسائل و مشکلات اقتصادی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: قراردادها و تعهدات ارزی مربیان و بازیکنان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مقرر شد مسائل مربوط به پرداخت تعهدات ارزی بازیکنان، مربیان خارجی بررسی شود. و کادر فنی در اولویت هر دو باشگاه و سایر باشگاه های لیگ برتری از طریق بانک مرکزی پیگیری می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: این تعهدات ارزی را با توافق با بانک مرکزی و در چارچوبی مشخص و با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به بررسی مطالبات باشگاه پرسپولیس از دولت در جلسه امروز گفت: مطالبات باشگاه پرسپولیس از دولت که مبلغ قابل توجهی است نیز در این جلسه مطرح و مطرح شد و در نهایت تصمیماتی اتخاذ شد. در خصوص نحوه تسویه تعهدات باشگاه در قالب تفاهم نامه با سازمان خصوصی سازی و وزارتخانه های ورزش و اقتصاد ادامه دهید و ظرف یک هفته آینده بر سر یکی از راهکارها به توافق برسند تا بخش قابل توجهی از بودجه دولت بدهی به این دو باشگاه در یک ماه آینده تسویه خواهد شد.

پورابراهیمی یادآور شد: موضوع درخواست باشگاه ها از موسسات دولتی و شرکت های دولتی در قالب قراردادهایی که برای تبلیغات میدانی استفاده می شد و مابقی با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد یک جلسه مشترک با هر یک از ادارات به صورت جداگانه برای هر یک از باشگاه ها برگزار می شود و بخشی از این تعاملات عملیاتی می شود.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه در جلسه امروز قراردادهای مفتضحانه و غیرمنطقی برخی از تیم های لیگ برتری مربوط به وزارتخانه هایی مانند صنعت، نفت، کار و رفاه اجتماعی و … مطرح شد و موضوع مورد بررسی قرار گرفت. وی گفت: مقرر شد کارگروه تخصصی در این خصوص با حضور وزرای ورزش، صلح، نفت و همچنین کار و رفاه اجتماعی تشکیل و کارگروهی در قالب شورای ورزش با هماهنگی کمیسیون‌های اقتصادی و فرهنگی مجلس و فراکسیون ورزش برای بازی‌های سال آینده و لیگ برتر قوانینی وضع کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی تاکید کرد: باید قوانینی وضع شود تا اختلافات عمده در معاهده ای که در حال حاضر وجود دارد برطرف شود و بهترین کمک به پرسپولیس و استقلال که منابع مالی زیادی ندارند و وابسته به آن نیستند، شود. شرکت ها و موسسات دولتی این تیم ها باید در عرصه های ملی، آسیایی و جهانی بهتر رقابت کنند.

لازم به ذکر است که باشگاه پرسپولیس بیش از 3 میلیون دلار از AFC بدهکار است که بیش از 150 میلیارد تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید