طرح توسعه 150 هزار میلیاردی فعالیت های سنگ آهن در سال گذشته / تصمیم دولت برای نرخ ترجیحی ارز ابلاغ می شود


ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1837024

محمدرضاپور ابراهیمی گفت: مردم از نرخ ترجیحی ارز مصوبه دولت و سیاست جبرانی اطلاعی ندارند. مردم اینجا نمی‌دانند، یعنی حمله دشمن به رئیس‌جمهور و دولت انقلابی و این از بی‌خدایی است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدرضا پورابراهیمی امشب در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان با بیان اینکه در اولین روزهای تشکیل دولت آیت الله رئیسی از حضور دکتر واحدی در کابینه خرسند بودیم، گفت: به دکتر واحدی گفتم. چند نکته از ابتدا که منتخب انقلابی مجلس و امین ولی فقیه است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همان جلسه به وزیر کشور گفتم که با حمایت از انتخاب شما، از ابقای یا تعویض استاندار حمایت می کنیم؛ در حالی که استانداری را در دستور کار خود قرار داده ایم. ما فقط سه شرط داشتیم و آن اینکه هرکسی که استاندار می شود صداقت داشته باشد، در عرض 6 ماه عملکرد خود را بهبود بخشد و از ظرفیت نیروهای انقلابی استفاده کند. زیرا نیروهای انقلابی 8 سال در روستا رها شدند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تشکر از دکتر زینی وند که در این دوران مسئولیت زحمات زیادی را انجام دادند، گفت: از دکتر واحدی برای انتخاب دکتر فداکار و امروز مجموعه انقلابی استان تشکر می کنم. هماهنگ و عملیاتی است.»

وی خطاب به استاندار فداکار کرمان گفت: شما به هیچ گروه سیاسی و باندی در کرمان بدهکار نیستید. شما مدیون امام شهدا و رهبری و دولت انقلابی هستید. این اساس تفکر شهید سلیمانی در کرمان است.

پور ابراهیمی با اشاره به اینکه شورای راهبردی با محوریت امام جمعه تشکیل شد و مرجع تقلید ما رهبری و نماینده ولی فقیه در استان است، گفت: پیشنهاد من این است که چون اکثر اسناد توسعه آماده است. ، این ظرفیت باید برای استفاده. .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهاد ما تشکیل نماینده زائر در طرح تشکیلاتی استان است، گفت: اولویت های اقتصادی، معیشتی، اشتغال و رفاه مردم از مطالبات رهبری است. .

وی گفت: برای اکثر طرح های پیش بینی شده در کرمان 50 هزار میلیارد تن فولاد برنامه ریزی کرده و در حال برنامه ریزی هستیم و سال گذشته توسعه فعالیت های معدنی سنگ آهن نیز 150 هزار میلیارد تن پیش بینی شده بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از ظرفیت ها توسعه وام های شورای معدن است و می خواهیم بخشی از وام های استانی حذف شده مشمول کمک های وزارت کشور شود.

پور ابراهیمی گفت: مردم از نرخ ترجیحی ارز مصوبه دولت و سیاست جبرانی اطلاعی ندارند. اینجا مردم نمی‌دانند، یعنی حمله دشمن به رئیس‌جمهور و دولت انقلابی، و این یک امر الحادی است؛ «اما یکی از دلایلش عدم اطلاع‌رسانی دولت است و دست دولت را گذاشتیم تا جبران سیاست ها در ارتباط با مشکلات کلان کشور مسائل مربوط به اصلاح ساختار نظام اقتصادی.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند در حال حاضر وضعیتی که دولت سیزدهم بر عهده گرفته است، چیست؟ اصلاح ساختار باید محور تصمیم گیری باشد و ما از تیم اقتصادی دولت انتظار تلاش بیشتری داریم و اصلاح ساختار نظام اقتصادی نیازمند شجاعت در تصمیم گیری است.

وی تاکید کرد: در سطح ملی در کنار دولت هستیم و در استان با تمام توان از آن حمایت می کنیم و در کنار استاندار هستیم و با گذشت 6 ماه از تشکیل دولت آیت الله رییسی شاهد بهبود وضعیت دولت هستیم. شرایط اقتصادی.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید