قرارداد باشگاه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند و باشگاه پدیده


ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807454

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای از توافق با علیرضا بیرانوند و باشگاه شهرخودرو خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: مدیریت فعلی باشگاه به دنبال رفع مشکلات و موانع موفقیت پرسپولیس از انتخاب وی از هیئت مدیره است. تعهداتی که در گذشته نسبت به افراد یا باشگاه های مختلف وجود داشته است، مشکلی نیست که بتوان از آن چشم پوشی کرد و مدیریت باشگاه سعی کرده با این موارد موافقت کند و بسته شود، هرچند معتقدیم هر کدام از این موارد ممکن است در زمان خود به خوبی مدیریت شود.
با وجود شرایط سخت مالی چند هفته اخیر باشگاه و پرداخت معوقات به اعضای تیم، این امر در اولویت بوده و خوشبختانه بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر نیز در آینده پرداخت خواهد شد و دو پرونده مهم در پیش است. نقل و انتقالات به پرسپولیس آغاز شد.
به اطلاع هواداران عزیز می رسانیم، درخواست علیرضا بیرانوند از پرسپولیس پس از مذاکره و در نهایت توافق با وی برطرف شده و مطالبات این بازیکن در دو قسط پرداخت می شود تا خطری برای انتقال پرسپولیس وجود نداشته باشد.
این را هم باید بگوییم که علیرضا بیرانوند عزیز چندین سال برای پرسپولیس زحمت کشیده و باشگاه همیشه حق پرداخت معوقات را به او داده است و طبیعی است که به دنبال حقش باشد. برای این دروازه بان با اخلاق و ملی پوش آرزوی موفقیت و سلامتی داریم. از همکاری صمیمانه بیرانوند و همچنین از وکیل این بازیکن که این پرونده را به سرانجام رساندند تشکر می کنیم.
همچنین باشگاه پرسپولیس برای پرداخت معوقات این باشگاه با باشگاه شهرخودرو به توافق رسیده و اولین قسط این درخواست فردا پرداخت خواهد شد. در این صورت هم می شد شرایط را برای پرسپولیس خیلی بهتر مدیریت کرد اما در هر صورت این توافق از قبل انجام شده و مدیریت باشگاه به مفاد توافق پایبند خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید