مدیران باشگاه پدیده بدون اطلاع من با میثاقیان قرارداد بستند/ هنوز از باشگاه اخراج نشده ام!

ساعت: 08:19
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779012

سرمربی بازنشسته پدیده گفت: میثاقیان مربی من بود و چطور به خودش اجازه داد که بدون حتی یک تماس به من مراجعه کند و یک جلسه حضوری برگزار کند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا مهاجری، سرمربی مستعفی پدیده در گفت و گو با برنامه فوتبال برتر گفت: در این مدت در مورد قرارداد بازیکنان صحبت کردیم و دوست ندارم درگیر مسائل دیگر شوم زیرا به دنبال این بودم. موفقیت تیم من.”

وی افزود: قبل از بازی با آلومینیوم اراک مشکلات تیم را مطرح کردم و حتی دو کادرفنی جوان را به تیم اضافه کردم. قبل از شروع قهرمانی در مورد معمایی صحبت کردم که فشار زیادی به من وارد شد و استعفا دادم اما او قبول نکرد و به من گفت ادامه بده. بلند شدم و اولین بازی را انجام دادم.

سرمربی اسبق پدیده مشهد گفت: امروز که دیر رسیدیم و بازیکنان اعتصاب کرده بودند به آنها گفتم دو دور در زمین بدوید اما آنها واکنش نشان دادند و گفتند با اکبر میثاقیان قرارداد بسته اند و تمام شده است. گفتند سه روز دیگر با میثاقیان تمام شد و امروز این قرارداد رسمی شد و صبح از تهران به مشهد آمد تا من کاملاً از موضوع مطلع شدم.

مهاجری گفت: میثاقیان مربی من بود و چطور به خودش اجازه داد که بدون هیچ تماسی به سراغ من بیاید و جلسه معارفه ای به او بدهد. تا زمانی که از باشگاه اخراج شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید